"/""" Caro's Kaartjes: Stamping and Blogging sketch challenge

Pagina's

25 juni 2014

Stamping and Blogging sketch challenge


Het is hoogtijd om weer eens een gezellig kaartje te laten zien.
En Oh, Oh wat is dit toch weer een leuke stempelset...SEA STREET!

Ik heb heerlijk meegespeeld met de sketch challenge van Stamping and Blogging.
Heb jij de Stamping and Blogging Facebook pagina al geliked?? 
Daar is iedere week weer een leuke nieuwe sketch te vinden om mee te spelen.

*** High time to show a new fun card.
Oh, Oh, what a cute stampset this is....SEA STREET!

I played along with the Stamping and Blogging sketch challenge.
Have you liked the Stamping and Blogging Facebook page yet??
You can find a new sketch to play along there every week.


Dit is de sketch van deze week.
Ik vond hem erg leuk om te maken!
Hopelijk vinden vinden jullie de variant die ik heb gemaakt geslaagd.

Nog even wachten en dan is Sea Street ook voor jullie te verkrijgen, want deze super leuke set staat in de gloednieuwe jaarcatalogus, die per 1 juli in gaat.

Binnenkort heb ik nog een leuk nieuwtje, maar dat vertel ik jullie volgende week. 

*** Here is this week's sketch.
It was so much fun playing with this sketch!
Hopefully you will like my interpretation.

We'll have to wait for a little while before Sea Street will be available for you as well, because this super fun stampset comes from the brand new catalogue, which launches on Juli 1st.

Shortly I will have some fun news, but I will tell you all about it next week.

Tot Stempels!

*** Till Stampin'!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: