"/""" Caro's Kaartjes: Teamchallenge cadeautjes

Pagina's

28 mei 2014

Teamchallenge cadeautjes



Afgelopen maand heb ik met mijn team een leuke uitdaging gedaan. 
Hierbij viel uiteraard ook een klein prijsje te verdienen.
Voor degene die zich hebben gemeld om hun prijs op te vragen heb ik deze leuke verrassing gemaakt.


Ik wilde er een beetje een zonnig geheel van maken, vandaar dat ik heb gekozen voor het So Saffron designpapier uit het Subtles paper stack (blok met designpapier in pasteltinten).
Omdat het toch een beetje een feestje is heb ik ook gebruik gemaakt van het champagne glimmer paper en uiteraard mocht een vlindertje op deze creatie niet ontbreken.
Om het wat extra feestelijkheid te geven heb ik onder de rozetten linten geplakt.
De rozetten zijn gemaakt met de Designer Rosette Bigz XL stans.
Met deze stans maak je in een handomdraai deze mooie rozetten.
Nu hoop ik natuurlijk dat deze presentjes in de smaak zullen vallen bij mijn teamies!


Stampin' Up! heeft een nieuwe actie voor je!
De komende vier weken kun je bij Stampin' Up! instappen en je aansluiten bij mijn team door het starterspakket aan te schaffen voor slechts €65 en producten uit te zoeken naar eigen keuze voor €70!
Dit is een mooie gelegenheid om te kijken of het ook iets voor jou is om demonstratrice te worden.
Het standaard starterspakket van €129, waarbij je voor €175 aan producten naar eigen keuze mag uitzoeken, blijft eveneens verkrijgbaar.
Dit is een goed pakket voor degene met een lang verlanglijstje!
Je kunt dus nu kiezen uit 2 verschillende starterpakketten de komende 4 weken!


Je kunt niet in een betere tijd instappen!
Wanneer je je nu aanmeldt profiteer je van het volgende: 

  • Je kunt vanaf 30 mei items uit de nieuwe catalogus voorbestellen. Jij hebt dan als eerste de nieuwe catalogus en producten uit deze catalogus in handen.
  • Project Life komt er snel aan en als demonstratrice kun jij Project Life ook al bestellen voordat het voor klanten beschikbaar komt.
  • Onze lijst met producten die vanaf juli niet meer verkrijgbaar zijn komt binnenkort uit en jij kunt zien welke producten mee gaan naar de nieuwe catalogus en deze alvast bestellen.
  • Je eerste kwartaal loopt tot en met eind September! Dus je hebt in plaats van 3 maanden, een half jaar de tijd voor je eerste kwartaal.
  • In September komt er een nieuwe seizoenscatalogus met allemaal nieuwe producten. De voorbestelronde voor deze catalogus is in Augustus, dus nog meer reden waarom je je minimum makkelijker kunt halen en van alle kortingen en speciale acties alleen voor demonstratrices kunt profiteren.
  • En natuurlijk de 20% korting op de prijs van je producten (catalogus prijs - 20% = netto totaal).
  • Ook kun je gratis stempelsets verdienen, speciale Stampin' Up! evenementen bijwonen inclusief Convention in Brussel.
  • Je komt in een bijzonder creatief en elkaar ondersteunend team, waar iedereen welkom is en waar iedereen op zijn eigen manier een demonstratrice is. De een is wat meer zakelijk ingesteld en de ander doet het puur voor de hobby. Iedereen is welkom!
  • Mijn upline Michelle heeft meer dan 6 jaar ervaring om te delen en inmiddels ben ik zelf ook al een poosje bezig. Wij zijn er om jou te helpen, te ondersteunen en te enthousiasmeren...

Ben je geïnteresseeerd, maar heb je nog vragen? 
Neem dan gerust contact met me op via: carooskaartjes@hotmail.nl
Ik leg je graag alle mogelijkheden uit en dan kunnen we samen kijken of het voor jou de juiste tijd is om in te stappen. Geen druk, alleen eerlijke antwoorden.

Weet je zeker dat je in wilt stappen? Druk dan op de onderstaande bestel nu knop en bestel je starterspakket vandaag nog!

https://ida.stampinup.com/nl/agreement

 Tot Stempels!

 Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: