"/""" Caro's Kaartjes: Starburst Sayings schuifkaart - mijn Incentive Trip swap

Pagina's

6 mei 2014

Starburst Sayings schuifkaart - mijn Incentive Trip swap


Al een paar keer hebben jullie deze sneakpeak voorbij zien komen.
En nu kan ik jullie eindelijk de hele kaart laten zien!
Op dit moment ben ik heerlijk aan het genieten van een vakantie aan de andere kant van de wereld, alwaar ik deze kaart met 26 andere Stampin' Up! demostratrices mag ruilen. Is dat niet gaaf?!

*** You have seen this sneakpeak coming by a few times already.
And now I finally can show you the whole project!
At this moment I am enjoying a fantastic vacation at the other end of the world, where I swap this card with 26 other Stampin' Up! demonstrators. Isn't that cool?!


Het was wel een bevalling hoor om iets te leuks te verzinnen om te swappen.
Want wat maak je nu voor demo's die al zo'n beetje alles al een keertje voorbij hebben zien komen?
Dat idee heb ik dus maar een beetje losgelaten, maar ik heb er wel echt wat werk van gemaakt.
Zelf ben ik wel tevreden met het resultaat. Dit is lang niet altijd het geval, maar deze kaartjes heb ik met een goed gevoel meegenomen.
Ik heb deze swapkaart in de Nederlandse kleuren Rood-Wit-Blauw-Oranje gemaakt met een vleugje goud.
Wanneer je voorzichtig aan het lintje van het label trekt komt er nog een kleine verrassing tevoorschijn!

*** It was a bit of a hassle to think of something fun to swap.
Because, what would you make for Stampin' Up! demonstrators that have seen about everyting yet?
So I forgot about that, but I still made a special something.
I am pretty pleased with the result, which is not always the case. 
But these cards I took with me with a good feeling.
I made this swapcard in the Dutch National colors; Red - White - Blue - Orange with a touch of gold.
When you pull the ribbon gently a surprise is coming out the side of the card!
  


Wil jij deze SU-per pull Caro Card (het is een slidercard) ook komen maken?
Dat kan!
En wel op zondag 25 mei a.s. van 14.00 - 16.30 uur in Wateringen (bereikbaar met de tram)
De kosten voor deze STARBURST SAYINGS SU-PER CARO PULL CARD workshop zijn:
- alleen voor de workshop:  €10,00
- de workshop inclusief STARBURTS SAYINGS set + bijbehorende framelitst.w.v. € 46,50: €50,00 
 
Wil jij de workshop helemaal gratis mee doen? Ook dat kan!
Heb jij de workshop incl. starburst sayingsset besteld en bestel je tijdens de workshop nog voor een bepaald minimum bedrag, dan is de workshop helemaal GRATIS!
Volg je alleen de workshop en wil je tijdens de workshop ook meebestellen, dan krijg je een korting van €5,00 op je workshop!
 
Ben je al klant en breng je een nieuwe klant mee naar de workshop? Dan is jouw workshop ook geheel GRATIS!
 
Opgeven kan vanaf nu via: carooskaartjes@hotmail.nl
Ook tijdens mijn vakantie kun je je opgeven. Ik mail je dan na mijn vakantie terug!
De inschrijving voor deze workshop sluit op zaterdag 17 mei a.s. 
Geef je dus snel op!

Wil jij deze kaart binnenkort bij jou thuis maken samen met je vriendinnen?
Dat kan ook! Neem in dat geval even contact met me op via: carooskaartjes@hotmail.nl

Tot Stempels!

*** Till Stampin'!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: