"/""" Caro's Kaartjes: A day of Hip Hip Hooray Class

Pagina's

19 maart 2014

A day of Hip Hip Hooray Class

Gisteravond heb ik heerlijk zitten spelen met de Hip Hip Hooray kit.
Normaal ben ik niet zo van het voorgefabriceerde, maar deze kit sprak me erg aan.
Het leuke van deze kit is, dat je er vele kanten mee op kunt.
Je kunt natuurlijk de standaard kaarten maken die uitgelegd staan in de bijgevoegde folder.
Maar de doorgewinterde knutselaar zal er toch al snel haar eigen draai aan willen geven.
Je kunt er ook hele andere dingen mee maken dan alleen kaarten, zoals een leuk doosje met 3 x 3 inch kaartjes. Met de restjes kun je dan nog een paar leuke tags maken.
Ook een leuke envelopcadeaukaart behoort tot de mogelijkheden. Deze zag ik bij collega Inge Groot en ik vond 'm meteen top!
Ik had laatst op een aantal party's een soort cadeaukaart envelopje gemaakt met een tag. Dit is met deze kit ook erg leuk te maken in mini variant.
Al met al is deze kit dus heel erg leuk voor zowel de beginnende stempelaar als de gevorderde.
Ik moet zeggen dat de kit zeer compleet wordt geleverd en je echt waar krijgt voor je geld!
Al deze projecten heb ik gemaakt + nog 2 kaarten en ik hied nog genoeg over om nog meer leuks mee te maken.

Kortom, ik ben erg enthousiast en wil dat graag met je delen!
Kom daarom op zondag 30 maart a.s. van 13.00 - 16.30 uur bij mij thuis in Wateringen gezellig deze projectjes met de Hip Hip Hooray kit maken.
Kosten zijn €29,95 incl. Hip Hip hooray kit t.w.v. 24,95
Geef je snel op want VOL = VOL!
De inschrijving sluit a.s. zondagavond aangezien ik op tijd de kits moet bestellen.
Lint en rhinestone jewels (plak diamanten) zijn in de prijs inbegrepen.

Ben jij ook enthousiast geworden en wil je je opgeven? Mail dan snel naar carooskaartjes@hotmail.nl

Wil je liever zelf met deze leuke kit aan de slag? Bestel 'm dan mee op woensdag 26 maart a.s. met de verzamelbestelling. 
Woon je niet in de buurt en wil je toch bestellen? Natuurlijk kan dat ook op ieder gewenst moment. Hou dan wel rekening met €5,95 verzendkosten (standaard verzendkosten van Stampin' Up!).

Tot Stempels!

Photobucket

1 opmerking:

Miranda V zei

Wat een super leuke voorbeelden heb je er mee gemaakt, dat moet zeker inspiratie geven voor de kopers van de kit. Leuk om de verschillende mogelijkheden en uitwerkingen te zien op verschillende SU-blogs.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: