"/""" Caro's Kaartjes: Rood ornamentje & hot news!!

Pagina's

22 oktober 2013

Rood ornamentje & hot news!!




Dit rode ornamentje heb ik vorig jaar gemaakt met de Ornament Keepsakes stempelset en de bijpassende framelit dies. Ik was in de veronderstelling dat ik deze al eens geblogd had, maar dat was een groene variant.
Deze rode stond nog braaf te wachten in mijn conceptenmap. En wat is dat nou zonde, want het is toch zo'n schatje!
De Ornament Keepsake stempelset is nog steeds verkrijgbaar en nu zelfs met 25% korting! Is dat niet gaaf?!


Want Stampin' Up! is jarig en dat wordt gevierd met het hele jaar door leuke acties.
Omdat het op 25 oktober a.s. exact 25 jaar geleden is, doen ze er bij Stampin' Up! nog een extra schepje boven op! Ze geven nl. van 22 oktober tot 28 oktober 25% korting op 25 stempelsets. WOW, wat een gave actie!!!
Ik heb hieronder geprobeerd de lijsten met de stempelset weer te geven.
Mocht je het niet kunnen lezen klik dan op de lijst en dan opent er een PDF file, zodat je het wellicht wat makkelijker kunt bekijken.





Wat staan er een boel gave stempelsets in de lijst, die je nu met korting kunt aanschaffen!
Je kunt ze natuurlijk via mijn webwinkeltje bestellen, maar speciaal voor deze actie hou ik ook een extra bestelrondje op 26 oktober a.s.
Wil je dus profiteren van de 25% kortingsactie mail dan je bestelling door naar: carooskaartjes@hotmail.nl of bestel via mijn webwinkeltje en deze vindt je {hier}.
Onder degene die met deze bestelronde meedoen verloot ik een waardebon van €10,00!
De winnaar kan de waardebon bij de eerst volgende bestelling inleveren.

***

Nieuw zijn de Thinlits Cards Dies.



Super gave framelit dies waarmee je een soort flipkaarten kunt maken. Echt super leuk! Bij deze thinlits krijg je niet alleen de kaartvorm, maar er zitten ook een heleboel andere leuke figuurtjes bij die je ook los kunt gebruiken. 


Wil je weten hoe de thinlits werken, kijk dan even naar het volgende flimpje:


De Thinlits Card dies zijn vanaf vandaag verkrijgbaar.
Ik heb de mijne net binnen, dus ik hoop dat van de week even leuk mee te kunnen spelen.

TOT STEMPELS!

Photobucket







Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: