"/""" Caro's Kaartjes: Collage Curious & Clockworks

Pagina's

19 juni 2013

Collage Curious & Clockworks





Voor een paar jarige mannen heb ik een variant gemaakt op de make and take die we de laatste paar party's hebben gemaakt.

De bovenste variant in het blauw/groen (Midnight Muse/Gumball Green) heb ik gemaakt met de set Collage Curious, welke nog tot de 30ste juni verkrijgbaar is.

De onderste variant heb ik gemaakt met de set Clockworks. Deze set is ook in de nieuwe catalogus opgenomen. Voor deze variant heb ik de In Color kleuren van afgelopen jaar Summer Starfruit, Raspberry Ripple en Island Indigo gecombineerd met de bruintinten Crumb Cake, Soft Suede en Early Espresso om een stoere mannenlook te creeƫren. Ik hoop dat dat een beetje gelukt is.

In plaats van de two tags sluiting heb ik gebruik gemaakt van een lint sluiting. Het lint is door de gaatjes geregen en wordt aan de achterkant van de kaart vastgestrikt. 

Wil jij ook een keertje een variant op deze kaart maken? Kijk dan goed naar het voorbeeld hierboven.
Dit zijn de afmetingen:
Voor de basiskaart heb je nodig een stuk kaartkarton van 27 x 21 cm (een stukje van een A4 afsnijden en dan ben je er al!)
Deze ril je op 9 en 18 cm
Verder heb je nog 2 stukken whisper white, naturals white (deze heb ik gebruikt) van 8 x 20 cm om op te stempelen
En 2 x een mat gekleurd cardstock van 8,5 x 20,5 cm.
Een stuk lint of een touwtje om de kaart te kunnen sluiten.

Tot Stempels!

Photobucket

4 opmerkingen:

Monique Kools zei

Deze varianten zijn ook erg gaaf. Leuke combinaties van kleuren.
groetjes Monique

Judith zei

Perfect! Met stempels kun jij heel goed mooie kaarten maken, top!

Gonne zei

Die blauw groene variant is ook superleuk geworden zeg!

Blogger zei

YoBit allows you to claim FREE COINS from over 100 unique crypto-currencies, you complete a captcha one time and claim as much as coins you want from the available offers.

After you make about 20-30 claims, you complete the captcha and continue claiming.

You can press claim as much as 50 times per one captcha.

The coins will stored in your account, and you can exchange them to Bitcoins or USD.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: