"/""" Caro's Kaartjes: Kaartjes in ruil voor Efteling kortingsbonnen

Pagina's

3 mei 2013

Kaartjes in ruil voor Efteling kortingsbonnen




Zo eerst weer eens even wat kaartjes showen hoor!
Van de week heb ik een ruiltje gedaan met Ingeborg Schildkamp en Dorien Assink. Van hen heb ik kortingsbonnen voor de Efteling opgestuurd gekregen in ruil voor een kaartje.
De bovenste kaart heb ik naar hen beide gestuurd als dank je wel kaartje.
De kaart eronder is 1 van de kaarten die ik heb gemaakt als showcase voor de Libelle zomerweek, alwaar ik op zaterdag 18 mei a.s. aanwezig zal zijn!



Dit leuke kaartje van Dorien vond ik samen met de Eftelingbonnen in mijn brievenbus. Onwijs bedankt Dorien voor je mooie kaartje en alle bonnen!!
En natuurlijk ook Ingeborg heel erg bedankt voor het opsturen van de bonnen. Ben er heel blij mee!

Stempels: Secret Garden, Oh, Hello
Papier/karton: crumb cake, naturals white
Inkt: White kraft ink, Rich razzleberry, Primrose petals
Tools/gereedschap: Elegant butterfly punch, Bitty Butterfly punch, Dotted scallop ribbon border punch, white embossing powder, heat tool, Paper Snips (dat is een heel fijn schaartje om te gebruiken!), Apothecary Accents framelits
Acc.: Antique brads, Pearl Basic Jewels, 5/8"Crochet Trim ribbon

Tot stempels!


Photobucket

5 opmerkingen:

Sacha zei

Ahhhh wat een mooierds!
Ik heb hier nog twee kortingsbonnen liggen, kan ik jou er nog blij mee maken????

martina's kaartjes zei

heel erg mooie kaartjes, de voorkeur gaat uit naar de eerste 2, ze zijn superzzz
grtjs, en veel plezier
martina
x

TheFireFlyStudio67 zei

Gorgeous!!! You are very talented and I love seeing all the beautiful things you make. Thanks for sharing!

Annemiek zei

Wat en prachtige kaartjes, die voor de showcase vind ik het mooist, heb m even opgeslagen in mijn idee-map!

groetjes, Annemiek

Lüftchen - Anja Luft zei

I Love the two cards with secret garden. The colours are beautyfull.

Many Greats from Hamburg

Anja

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: