"/""" Caro's Kaartjes: Vrolijk Pasen!

Pagina's

29 maart 2013

Vrolijk Pasen!



Oh oh, ik loop echt danig achter met bloggen. 
Het is zo'n roerige tijd geweest.
Nu maar even met een inhaalslag beginnen.
Een beetje van achter naar voren, want ik begin met het laatste project, 
nl. deze mini pizzadoosjes in paasstijl.
Dit idee komt van een Duits blog waar ik sindskort fan van ben geworden.
In het doosje passen een paar paaseitjes. 

Ik wens jullie allemaal een heel VROLIJK PASEN!
Geniet van deze dagen ondanks de kou en zelfs de sneeuw (moet niet gekker worden! Vinden jullie niet?!).

Stempels: Flock together, Take Care
Papier/karton: Naturals white cardstock, Pretty in Pink cardstock, Soft Suede cardstock
Inkt: Sahara Sand, Soft Suede, Pretty in Pink, Stazon Jet Black
Tools/gereedschap: Stampin' Trimmer, 1.1/4" and 1.3/8" square punch, Itty Bitty Banner framelits, Paper Snips (dat is een heel fijn schaartje om te gebruiken!)
Acc.: crumb cake taffeta ribbon



Photobucket

P.S. Wisten jullie dat...

...je je op kunt geven voor een Make and Take bij mij thuis op 
   donderdagavond 4 april a.s.?
...dit om 20.00 uur begint en duurt tot 22.00/22.30 uur?
...de kosten €7,50 zijn?
...als je zin hebt in zo'n gezellige creatieve avond je kunt mailen naar:
   carooskaartjes@hotmail.nl?

...je nog steeds demonstratrice kunt worden en van het voordeel van 
   25% extra starterskit kunt profiteren, omdat deze actie is verlengt tot 
   31 maart a.s.?
...je in een super gezellig team met enthousiaste mede demonstratrices
   komt als je je aanmeldt voor mijn team?
...je je een Pink Lady mag noemen als je je aanmeldt in mijn team?



5 opmerkingen:

Monique Kools zei

Blijft wel heel verleidelijk die starterskit :). Jammer dat ik niet zoveel crea vriendinnen in de buurt heb.
Kom ik maar gewoon gezellig bij jou 4 april.
groetjes Monique

Eveline zei

Jij ook fijne Paasdagen.
Eveline.

Maaike de Ridder-Sack zei

Het ziet er zoals gewoonlijk weer toppie uit Caro! Vrolijk Pasen!
liefs, Maaike

Wil zei

Super leuk die paasdoosjes Caro!
Hoe heet het blog waar je dit ideetje vandaan hebt?
Groetjes Wil.

Eveline zei

Leuk! En nog leuker dat ik er een in mijn brievenbus vond.
Eveline.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: