"/""" Caro's Kaartjes: Thanks!

Pagina's

31 maart 2013

Thanks!


Afgelopen maand heb ik een keer een party mogen verzorgen bij mijn buurvrouw Dieke.
Zij houdt wel van een beetje kleur, dus voor haar heb ik speciaal dit leuke envelopje gemaakt. In het envelopje zat een kleinigheidje om haar te bedanken dat ik bij haar een party mocht verzorgen.
Dit envelopje is gemaakt met allerlei SALE-A-Bration producten.

Toen ik het envelopje aan het maken was baalde ik in eerste instantie,
omdat er precies in het midden een naad zat.
Dit soort baalmomenten noemen wij hier altijd embellishment opportunities!
Enfin een reepje designer papier loste het probleem snel en makkelijk op.

Stempels: Vintage Verses, Bloomin' Marvelous
Papier/karton: Sycamore Designer Series paper, whisper white cardstock
Inkt: Stazon Jet Back, Pool Party
Tools/gereedschap: Elegant Butterfly punch, Bitty butterfly punch, Paper Snips (dat is een heel fijn schaartje om te gebruiken!), Apothecary Accents framelits, 
Acc.: Sycamore buttons, whisper white bakers twine, paper doilies

Tot Stempels!


Photobucket

P.S. Mocht je erover denken om demonstratrice te worden, dan is vandaag je laatste kans om te profiteren van het aanbod van 25% extra starterkit!! Deze actie loopt vandaag af. Dus grijp je kans!
carooskaartjes@hotmail.nl

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: