"/""" Caro's Kaartjes: Just because

Pagina's

4 maart 2013

Just because


Hallo allemaal!

Oh, oh, ik loop zwaar achter met bloggen.
Dat komt omdat we hier thuis druk bezig zijn met grote opruiming en reorganisatie.
Ik heb een week of 2 in between kasten gezeten en ik kan je vertellen dat dat niet echt handig is!
Maar uiteindelijke komt alles goed en we zijn nu al een heel eind onderweg.

Verder hebben de kids ook een weekje vakantie gehad.
Even heerlijk niets hoeven en vooral even niet op de klok hoeven kijken. 
Dat is helemaal fijn in de ochtend. Even geen wekker!! Heeeeerlijk!

Dit kaartje heb ik een poosje geleden gemaakt.
Ik had nog wat restjes liggen van de party die ik bij Annette heb verzorgd.
Hiermee heb ik dit kaartje in elkaar gedraaid.
Het More Amore Specialty Designer papier heeft toch zulke leuke kleurtjes!
Daar krijg ik wel een vrolijk gevoel van.
Ik hoop jullie ook!
Natuurlijk ook weer wat vlindertjes, want ja, daar ben ik nu eenmaal gek op!
De set Papillon Potpourri is bij mij dan ook favoriet op het moment.
Als basis van de kaart heb ik het Naturals white cardstock gebruikt.
Dat vind ik erg mooi papier, omdat het een natuurlijke uitstraling heeft.

De Just because tekststempel komt uit het SALE-A-Bration stempelsetje Vintage Verses.
Dit setje kunt je GRATIS ontvangen bij een bestelling van €60,00.
Je kunt natuurlijk ook een ander product uit de SALE-A-Bration folder uitzoeken.
In deze folder staat een assortiment exclusieve Stampin' Up!® producten, welke na de SALE-A-Bration niet meer verkrijgbaar zullen zijn. 
Dit jaar zijn er ook producten uit de jaarlijkse catalogus opgenomen in de SALE-A-Bration folder.
Dat is nieuw! 
Wil je nog een keertje van de SALE-A-Bration actie profiteren? Dat kan!
De laaste verzamelbestelling voor deze periode zal ik plaatsen op zaterdag 16 maart a.s.
Je kunt je bestelling tot donderdagavond 14 maart a.s. nog doorgeven en uiterlijk vrijdag 15 maart a.s. betalen. Zodoende kan ik de bestelling op de 16e plaatsen.
Wil je meedoen met de verzamelbestelling dan kun je vanaf nu je bestelling doormailen aan: carooskaartjes@hotmail.nl o.v.v. verzamelbestelling.
Wil je een bestelling plaatsen, dan is het voor mij handig als je je naam, adres, artikelnummer, omschrijving van het artikel duidelijk vermeldt in je mailtje. 
Voor de verzendkosten geldt het tarief van POST NL of DHL (zie linkjes zijbalk). Verzending is voor eigen risico.

***

Extra ingelast is Basistechnieken met Caro: Embossen!
Dit zal plaatsvinden op woensdag 20 maart a.s. van 9.15  tot 11.30 uur bij mij thuis in Wateringen.
Tijdens deze ochtend gaan we in ieder geval 2 kaarten maken met de techniek Embossing.
We zullen 1 eenvoudige kaart maken en 1 wat uitgebreider kaartje.
Mocht je tijd hebben om nog een kaartje te maken dan mag dat natuurlijk!
Deze ochtend is vooral geschikt voor beginners.
Maar de kaartjes zijn ook zeker leuk voor gevorderden om te maken, want het blijft natuurlijk een hartstikke leuke techniek.
Kosten: €15,50 (inclusief 1 potje iridescent ice embossing poeder à 5,50).
Bestel je deze dag voor €25,00 of meer, dan krijg je €5,00 korting!
Bestel je voor €60,00 of meer, dan kun je nog een GRATIS product uit de SALE-A-Bration folder uitzoeken!
Er is plaats voor 6 deelnemers.
Opgeven kan via carooskaartjes@hotmail.nl o.v.v. Basistechnieken met Caro

*** 

Voor de TASJESWORKSHOP op 28 maart a.s. zijn nog enkele plaatsjes vrij!
Tijdens deze workshop gaan we 3 verschillende tasjes maken, o.a. een XXL tote, waarin een bonbondoosje past. Een leuk geschenk voor moederdag!
De workshop zal gehouden worden bij mij thuis in Wateringen.
Aanvang is 20.00 uur.
Kosten: €22,50, waarvan je voor €10,00 uit mag zoeken als bestellling!
Neem gezellig je vriendin mee en kom een avondje creatief bezig zijn. Ondertussen is ook meteen je moederdagcadeautje geregeld. 
(De workshop is exclusief bonbondoosje!)
Geef je snel op, want VOL = VOL!

***

Heb je al gezien dat je je nu ook op kunt geven voor Caro's Online Stamp Club?
Wellicht is dit ook iets voor jou?
Wat is er nu leuker dan iedere maand post te krijgen met iets leuks van Stampin' Up!®
Iedere maand een cadeautje voor jezelf. Wie wil dat nou niet?!
Ik ben op zoek naar 8 personen die 8 maanden lang iedere maand een bestelling doen van minimaal €25,00.
Iedere maand komt 1 van de deelnemers in aanmerking voor de hostess credits van minimaal €30,00.
De volgorde van aanmelding is bepalend voor wie wanneer de hostess credits mag ontvangen.
Er is nog plaats voor 6 deelnemers.
Wil je meedoen, klik dan {hier} om me een mailtje te sturen. 
Vergeet niet in het onderwerp Caro's Online Stamp Club te vermelden!

***

Tot 22 maart a.s. is het extra interessant om demonstratrice te worden!
Je krijgt tijdens de SALE-A-Bration periode namelijk maar liefst 25% extra starterspakket.
Je kunt nu maar liefst voor €219,00 aan producten uitzoeken en betaalt voor je starterspakket dan slechts €129,00.
Dus grijp je kans, want ook deze actie geldt maar tot 22 maart a.s.
Wil je eerst meer informatie, heb je nog vragen of twijfel je nog een beetje? Stuur me dan even een mailtje; carooskaartjes@hotmail.nl o.v.v. demonstratrice.
Ik help je graag!

Weet je het al zeker? Klik dan op de banner button in de linker zijbalk.
Je kunt je dan meteen registreren en zo kom je in mijn gezellige team.
Ik heet je graag van harte welkom!

Tot stempels!


Photobucket

6 opmerkingen:

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een leuk kaartje en succes met je workshops!! Gezellige groetjes Lida

Zoe Tant zei

Just beautiful Caro. Zx

Judith zei

oooeee allemaal weer super leuke dingen hier op je blog, inclusief de mooie kaart!!!

Erna Logtenberg zei

mooi kaartje!!

Nadine zei

Wat ben je toch een bezig bijtje. En dan ook nog even zo'n mooi kaartje tussendoor, topppie!

Wendy ten Hove zei

Wat een superleuke kaart is dit geworden, Cornelie!! Geweldig! Heerlijke kleurtjes zo samen!
Groetjes, Wendy

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: