"/""" Caro's Kaartjes: XL Christmas box

Pagina's

28 december 2012

XL Christmas box





Hoi hoi,

Hopelijk hebben jullie hele fijne kerstdagen gehad!
Deze XL verpakking heb ik gemaakt voor mijn moeder als dank je wel presentje voor het kerstdiner.
Het kleine pakje past precies in de XL box.
In het kleine pakje zit een doosje bonbons.
Eigenlijk had ik er een nieuw doosje voor willen maken, maar wegens tijdgebrek heb ik gewoon het bonbondoosje in designpapier ingepakt, zodat het geheel leuk bij elkaar past.

De Heart of Christmas stempel heb ik ingekleurd met 2 kleuren Stampin' Up! markers (cherry cobbler en gumbal green).
Dit heb ik uitgestanst met 1 van de stansen uit de Apothecary framelits.
De belletjes zijn van een bekend Nederlands warenhuis.

Stempel: Heart of Christmas
Ink: cherry cobbler, gumbal green
Paper: cherry cobbler, Be of good cheer, whisper white
Acc.: Apothecary framelits, Labels collection framelits, scallop trim border pons, 1.5 seem binding ribbon cherry cobbler, belletjes van bekend Nederlands warenhuis, scalloped Tulle ribbon

Tot Stempels!


3 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Dat ziet er heel feestelijk uit. Daar was je moeder vast heel blij mee. Groetjes en fijn weekend, Ankie

Anneloes zei

Getsie, ook al weer zo mooi gemaakt !!
Je moeder is vast helemaal in haar nopjes met zo'n mooi cadeau (en toch nog bonbonnetjes, hihi !!

Groetjes !

Maaike de Ridder-Sack zei

Wow, ik wou dat ik je moeder was ;-)
liefs, Maaike

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: