"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Netherlands Welcome Tour - swapitem

Pagina's

22 december 2012

Stampin' Up! Netherlands Welcome Tour - swapitem


Op 12 december jl. zijn een aantal demonstratrices bijeen geweest in het Grand Hotel Karel V in Utrecht voor de Stampin' Up! Netherlands Welcome Tour.
We werden al ontvangen met een paar leuk presentjes; een Stampin' Up! keycord, een hele fijne pen en een zilveren en gouden marker.
Het was geweldig leuk om Damir, Alex en Charlotte van Stampin' Up! en alle andere aanwezige demonstratrices te ontmoeten.

Vlnr: Aïda, Eveline, Damir, Caro, Diana en Maaike
We hebben een hele gezellige avond gehad, compleet met raffle (soort loterij met prijsjes) en een door Charlotte verzorgde Make & Take.
Na afloop kregen we allemaal de stempelset waar we de make & take mee hadden gedaan.

Natuurlijk werd er onder de aanwezige demonstratrices ook geswapt.
Hieronder zie je mijn bijdrage voor deze Stampin'Up! Netherlands Welcome Tour swap.

En zo gingen we dus zeker niet met lege handen naar huis!



Wil jij ook eens dit leuke doosje maken?
Of wil je weten wat we gemaakt hebben tijdens de workshop met Charlotte?
Boek dan een party bij mij en dan ga ik samen met jou en je gasten dit leuks maken!
Interesse? Stuur dan een mailtje naar: carooskaartjes@hotmail.nl

Tot Stempels!

4 opmerkingen:

Judith zei

Goedemorgen Caro,
De gemaakte presentjes vind ik helemaal WOW, super leuk! Zo chique om weg te geven!!!
Jullie dag klinkt gezellig.
Je weet dat je hier meer dan welkom zou zijn, maar ja, die afstand.

Ik wens jou en je gezin hele fijne feestdagen en een creatief en gezond 2013!
Omdat ik alles wat je maakt zo mooi vind, kijk ik weer uit naar jouw creaties in het nieuwe jaar.

Fijn weekend,
groetjes van Judith

Eveline zei

Ik vond het ook een heel geslaagde avond. Het leuke doosje wat jij hebt gemaakt staat voor mij minus de chocolade.
Eveline.

Pytsje Sjoukje El Mourabet zei

Mooi doosje Caro! Zo te lezen was jullie avond in Utrecht net zo geslaagd als die van ons in Zwolle.

Erna Logtenberg zei

Hee wat grappig, mijn swap hangt op het bord achter je!!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: