"/""" Caro's Kaartjes: Happy Holidays

Pagina's

13 december 2012

Happy Holidays



Hoi hoi,

Het is alweer even geleden sinds ik iets geblogd heb.
Het is een beetje druk geweest en daarbij ben ik ook nog een tijdje met de griep en een beginnende longonsteking in de weer geweest. 
Dat was even minder zeg maar.
Gelukkig heb ik wel nog af en toe een kaartje kunnen maken.
Na dit weekend hoop ik weer wat meer tijd te hebben om de kaartjes die ik in de afgelopen tijd heb gemaakt te bloggen. 

Voor nu heb ik voor jullie een leuke melige kerstboodschap van Stampin' Up!
Ook wil ik jullie laten weten dat ik dit weekend het allerlaatste bestelrondje van dit jaar hou.

Dus heb je nog een last-minute kerstcadeautje voor jezelf nodig, zie je de mooie nieuwe paper-trimmer wel zitten of wil je gewoon weer iets van je verlanglijstje afstrepen? 
Dan kun je je bestelling tot zaterdag 17.00 uur doormailen naar carooskaartjes@hotmail.nl. 
Onder de bestellers verloot ik een leuke verrassing!!

Ook zijn er voor last-minute beslissers nog 2 plaatsjes vrij om morgenavond te kaartjes te komen maken bij mij thuis in Wateringen.
Kosten zijn: €15,00 (bij bestelling van €30,00 of meer gratis!)
Heb je interesse mail me dan even! carooskaartjes@hotmail.nl

Tot stempels!


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: