"/""" Caro's Kaartjes: Nog een Ornament Keepsakes kaartje

Pagina's

5 november 2012

Nog een Ornament Keepsakes kaartje


Dit kleine kaartje heb ik gemaakt met de restjes die over waren van de Ornament Keepsakes kaartjes die ik al eerder heb laten zien.
De restjes van het Candlelight Christmas designpapier heb ik schuin op een strook papier geplakt om dit vrij simpele kaartje toch een extra effect te geven.
De kerstbal heb ik geëmbosst met iridescent ice embossingpoeder.
Hierdoor komt er een glitterlaagje op de kerstbal, maar niet TE!
Om de kerstbal extra glamorous te maken heb ik er nog wat hele kleine pareltjes op geplakt.

Wat betreft de creatieve avond op 23 november a.s. heb ik besloten om een extra tafel in mijn woonkamer te plaatsen. 
Heb je zin om kerstkaarten te komen maken, dan kun je je nog opgeven! 
Vanaf 20.00 uur ben je welkom om naar eigen inzicht en smaak kerstkaarten te komen maken. Je mag gebruik maken van al mijn materialen (cardstock, stempels, inkt, designpapier, etc.).
Vindt je het fijner om met je eigen gereedschappen te werken, zoals je eigen snijmachine of clearblocks dan mag dat natuurlijk ook. Breng ze gerust mee.
Kosten €15,00 (bij een bestelling van €30 gratis)
Locatie: Wateringen
Er zijn nog maar 2 plaatsjes vrij aan de tafel, dus geef je snel op via
carooskaartjes@hotmail.nl



8 opmerkingen:

Cornelie zei

Mooie combo van kleuren! Mooi kaartje!

Mariëtte zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt! Ik vind die schuine rest streepjes papier erg mooi. Slim om zo de resten te gebruiken. groetjes Mariëtte

Unknown zei

Het is wederom een schatje Caro.

Nadine zei

Ziet er weer super uit, heerlijk in die echte kerstkleuren!

angeleef zei

Oh wat een mooie kaart weer! Echt helemaal "fancy" met die donkere achtergrond! Heel leuk gedaan ook met die schuine papierstukjes! Een hele mooie kaart!!
Groetjes
**Evi**

Joke zei

Leuk kaartje
groetjes Joke

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

wat een liefje! je begint me zaar te overtuigen om toch dit setje te kopen. But how many christmas decoration stamps does a girl need :) Ze zijn allemaal zo leuk :)
Inky hugs, Pauline

Chantal zei

Wow, dit is denk ik één van de mooiste kerstkaartjes die ik heb gezien. Complimenten

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: