"/""" Caro's Kaartjes: Hoera...gelukt!...ik ben nu een onafhankelijk Stampin' Up! demo + Kindness matters merci doosje

Pagina's

8 oktober 2012

Hoera...gelukt!...ik ben nu een onafhankelijk Stampin' Up! demo + Kindness matters merci doosje

Hallo lieve bloglezers!

Het is gelukt! Vanaf nu ben ik officieel een onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice.
Wowie, wat gaaf! 
Ik kijk er erg naar uit om nieuwe mensen te gaan ontmoeten en de prachtige produkten van Stampin' Up! te demonstreren.
Hebben jullie de catalogus al gezien? Die is weer om te smullen!
Zowel in de herfst/winter catalogus als in de jaarlijkse catalogus staan geweldige stempelsets die prachtig combineren met het designer papier, het lint, de ponsen en de framelits.
De stempelsets zijn dit jaar zowel op hout (w) als clear (c) -op EZ foam- te verkrijgen.
Als je voor clear kiest krijg je ze al meteen in een dvddoosje. Erg handig!
In de jaarlijkse catalogus staan de prijzen vermeldt in euro's en ponden.
Helaas is staan in de herfst/winter catalogus de prijzen alleen ponden. 
Maar niet getreurd, want ik heb een lijst met de europrijzen voor je. Deze vind je {hier}.

Wil je liever lekker door de catalogus heen bladeren i.p.v. online bekijken, dan kun je deze bij mij bestellen. De catalogus kost €7,95 (prijswijzigingen voorbehouden) excl. verzenden.
Ieder jaar komt er op 1 juli een nieuwe catalogus uit.

Heb je interesse in een catalogus of zie je het wel zitten om een keertje een Stampin' Up! party bij jou thuis te organiseren? Of wil je samen met vriendinnen een bestelling plaatsen en zo in aanmerking komen voor de hostessaanbiedingen?
Dan kun je me mailen: carooskaartjes@hotmail.nl



Van dit mercidoosje heb ik 3 exemplaren gemaakt voor de dag van de leerkracht afgelopen week.
Het was de bedoeling om iets te maken voor een snackmand. 
Toen moest ik meteen aan dit doosje denken.
In september 2010 heb ik van dit doosje een lesje gemaakt.
Nu waren de foto's bij dit lesje verdwenen, nadat ik mijn Picasa had opgeschoond. 
Blijkbaar had ik de foto's via Picasa geupload. 
Dat moet ik dus niet meer doen!!!
Ik heb de foto's nu weer terug gezet, zodat dit bericht weer in tact is.
Je kunt {hier} het lesje van het merci doosje vinden als je daar interesse in hebt.

Deze keer heb ik de basis gemaakt van crumb cake kaartkarton en dit met de vintage wall paper embossing folder bewerkt.
De randen heb ik met Soft Suede inkt gesponsd.
Voor de bovenkant en de binnenkant heb ik 2 ovalen uitgesneden.
Het ene ovaal heb ik bestempeld met de vlinders van de set Kindness Matters in de kleuren Pink Pirouette en Soft Suede.
Het andere ovaal heb ik bestempeld met de tekst Kindness matters in Soft Suede.
De randen van de ovalen heb ik gesponsd met Crumb Cake en daarna heel voorzichtig het uiterste randje nog met Soft Suede bewerkt.
Onder het ovaal van de bovenkant heb ik een decorative label geplakt.
Deze heb ik uit een stuk pink pirouette karton geponsd en daarna de randjes lichtjes bewerkt met Soft Suede inkt en het label in 2-en geknipt, waarna ik beide zijden achter het ovaal heb geplakt.
De bloemetjes heb ik gemaakt met de boho blossoms punch en voorzien van een basic rhinestone jewel accent.

Ik hoop dat de juffen het een leuk cadeautje vonden.

Fijne maandag allemaal! 

groetjes van

8 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Ha Caro, gefeliciteerd met je demonstratrice-schap en heel veel succes. Groetjes, Ankie

Erna Logtenberg zei

gefeliciteerd collega!!

Cornelie zei

Gefeliciteerd!!! Gaat je lukken, heel erg leuk!!
Je doosje is een pracht. Ga dit denk ik ook doen binnenkort, dus ga je link gebruiken, bedankt!!
Picasa is heel vervelend wat dat aangaat, gebruik het om die reden ook niet meer!
Succes met alles!!

Victoria zei

congratulations on joining Stampin' Up! Caro - I hope you have so much fun in your adventure and wish you and your team every success.
Hugs
Victoria
x

Anne-Marie zei

Keigoed Caro!!! Groetjes Anne-Marie

Marjan zei

Van harte, wat leuk! En veel succes! Prachtig doosje trouwens!

Picasa en Google zijn gelinkt bij Blogger. Je foto's op je blog gaan via Picasa webalbums. Kijk daar maar eens even. Dat ligt niet aan Picasa. Gewoon even goed uitkijken wat je weggooit. En nog een tip, voor als je dit nog niet wist misschien: zet je foto's op je blog niet te groot qua resolutie, neemt alleen ruimte in en dan is je blog erg snel vol. hooguit 800 pixels breed.

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Hi lieve Caro. Zo leuk voor je dat je SU demo bent geworden. Ik geniet er nog elke dag van. You will rock it! For sure :)

Inky hugs, Pauline

Ps: je kaartje / Merci holder is super cute :)

Valerie zei

een zeer mooie realisatie.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: