"/""" Caro's Kaartjes: Just a message about the disappearance of photo's

Pagina's

16 maart 2012

Just a message about the disappearance of photo's

Enige tijd geleden werd ik er door Monique op geattendeerd, dat bij een aantal tutorials en andere posts de foto's weg zijn. Dat vond ik vreemd!
Maaaar, ik denk dat ik eindelijk weet wat er aan de hand is.
Voorheen heb ik vaak foto's geupload via Picasa.
En nu heb ik een tijd geleden mijn Picasa zitten schonen.
Je begrijpt het al.....de foto's heb ik uit Picasa gewist!
Lekkere blonde actie van Caro.
Dus....nu ga ik binnenkort even puzzelen en in ieder geval zorgen dat de tutorials weer in orde komen. Tenminste..als jullie daar nog behoefte aan hebben, want het is best een klus.
Dus laat even een berichtje achter als je mijn tutorials leuk vindt.

*** Some time ago Monique mentioned to me some of my tutorials and other blogposts don't have photo's anymore. Weird!
But I guess I know what's going on now. I uploaded my photos through Picasa for some time and I cleaned my Picasa collection about a half year ago. 
You might understand the photo's I uploaded by Picasa are gone!
Blond action by Caro. So....I am going to puzzle soon and fix things. 
At least for the tutorials if you're still interested in them. 
It's quite a job, so it's nice to know if people do care. 
Please leave a message if you care.

8 opmerkingen:

Jolanda zei

Als je foto's up-load linken ze toch niet meer naar je pc. Volgens mij kun je foto's uit picasa gewoon verwijderen zonder dat ze van je blog verdwijnen.. Ik kan het mis hebben, misschien hebben anderen een idee.

Cornelie zei

Nou hier nog zo'n blonde doos....heb precies hetzelfde gehad, maar dan met foto's uit m'n eerste blogberichten. Was begonnen met herstellen, maar wat een klus!!!! Dus ik denk dat dat zo blijft. Balen hè?!!
Voor mij hoef je het niet te doen. Hoe leuk ik het ook vind, ik doe er vaak te weinig mee, en dat zou zonde van al je werk zijn!
Liefs Cornelie

Zaanse Zolder zei

Ja heel irritant hè, ik was er dus ook al achter gekomen dat die foto's dan gewoon van je blog af zijn.
Op een gegeven moment is picasa vol... en dan?

Gemma zei

zo blij te horen dat ik niet de enige blonde doos ben, en vinden we je tutorials leuk, ja duh tuurlijk! Groetjes Gemma

Monique Kools zei

Als het zoveel werk is, dan zou ik het maar zo laten. Met de beschrijvingen die erbij staan kom je ook al een heel eind.
En als iemand er niet uit komt dan kunnen ze je mailen.
groetjes Monique

Sandra Korten zei

Mag ik ook een plaatsje in de blondieclub!! Ik moest ruimte maken voor mijn andere foto's dus dacht laat ik er een aantal afhalen. Not!!! Blogger plaatst je foto's automatisch in Picasa anders blijven ze niet op je blog staan. Ik heb het zo gelaten hoor. Die enkele keer dat men terugkijkt.... Misschien dat je de tutorials in een aparte map in je zijbalk kan plaatsen. Dan kunnen ze daar kijken. Dat scheelt een hoop werk.

Have a nice weekend!!

gr

San

Alice zei

Yep... hier nog zo een... Neus maar eens rond op mijn blog.. dan vind je de grijze vlakken vanzelf! LOL!

Rene zei

I care, have a great day. Rene from OZ xo

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: