"/""" Caro's Kaartjes: Baby blossoms

Pagina's

21 maart 2012

Baby blossoms



voor een grotere afbeelding klik op de foto
click on the photo to enlarge

Nog een blauwe bloemen kaartje gecombineerd met wat bruintinten. Deze keer met miniroosjes
Vorige week waren we met het designteam bijeen en toen zag ik deze super schattige roosjes kraaltjes in de winkel van Maaike (Scrap My Dream). Leuk om te verwerken in kettingen, maar ook op kaarten! Ze zijn in een paar kleuren verkrijgbaar. Ik heb wel bubbeltjes folie om de kaart gedaan met het opsturen. Het zou zonde zijn als de kraaltjes beschadigen.
Omdat de rooskraaltjes een platte onderkant hebben kun je ze heel goed met transparante Bizon Kit opplakken. 
Ik gebruik trouwens tegenwoordig voor alles transparante Bizon Kit. Het dubbelzijdig plakband van de Action, wat ik voorheen altijd gebruikte, blijkt toch nog na verloop van tijd los te laten. Dat is toch jammer! Diana gaf me de tip van de Bizonkit en nu ik eraan gewend ben vind ik het helemaal top.
De tekststempel is van Inkerbell stamps. Ik vind 'm erg mooi. Voor meer Inkerbell stamps kun je {hier} terecht.
De kaart glimt als je er licht op laat schijnen. Dat komt door de Perfect Pearls Mists. Ik heb voor deze kaart Perfect Pearl en Heirloom Gold gebruikt.
Het kantenlint dat ik heb gebruikt komt ook van ScrapMyDream. Maaike verkoopt meerdere varianten broderie/kant. Echt de moeite waard om eens {hier} te kijken. De roosjes kun je {hier} vinden.

*** Another card with blue flowers combined with brown shades. This time I used baby blossoms.
Last week we had a designteam meeting and that's when I saw these cute little roses in Maaike's shop (Scrap My Dream). These beads are so cute to make jewelry, but also very useable on cards. Several colors are available.  The roses have a flat bottom which is easy to glue on paper. I've used transparent Bizonkit.
Actually I use transparent Bizonkit for everything ever since my friend Diana gave me this tip. It's so easy to work with. 
The sentiment stamp says (in Dutch): A friend is someone who shows you the way and walks along for a while. I enjoy our walks. Just love this sentiment. It's by Inkerbell stamps. You can find more Inkerbell stamps {here}.
My card shines when the light hits the card. That's because I used Perfect Pearls Mists perfect pearl and heirloom gold on it. 
The broderieribbon is also available at Scrap My Dream. You can find it {here}. And the roses you can find {here}.

Stamps: Baby blossoms (Stampin' Up!), sentiment Inkerbell Stamps, frame labels 14 Waltzing Mouse
Ink: tempting turquoise, early espresso, soft suede, versafine onyx black
Paper: chocolate chip, tempting turquoise
Acc.: Perfect Pearls mists, nestabilities labels 14, corner rounder punch, little leaves sizzix die, broderie ribbon, rose beads


Enjoy the Spring..it's here!


11 opmerkingen:

Wendy ten Hove zei

Oh, wat is deze mooi geworden! Wat een prachtige bloemen zijn dat!! Super gedaan!
Groetjes,
Wendy

inkerbell stamps zei

prachtig !!!!!!! maar het zijn dan ook schitterende stempels :)

Cornelie zei

Je bent lekker op dreef weer! Erg mooi ook deze!
Groetjes Cornelie

Ankie vd Polder zei

Ik had de eer een sneak preview te hebben en heb je via de mail al laten weten dat het echt een super kaartje is geworden. Groetjes, Ankie

diana68 zei

deze is ook weer prachtig en heeft een hele klasieke uitstraling zo !!
Dacht trouwens eerst dat die roosjes van klei of zeep waren ;o)


diaanx

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje met hele mooie kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

Wat een schattig kaartje en ik lijm al jaren met bizon kit, echt ideaal!

Pursuit of Stampiness - Calgary, Canada zei

Wat een super teer kaartje Caro. Lief die kleurtjes bij elkaar en natuurlijk die extra sparkle niet te vergeten. Ik bedacht me net.. das best een heel werk om het allemaal in het nederlands en engels te schrijven. Ik vraag me af hoeveel van je lezers geen engels kennen. Geen idee, maar ik verwacht bijna dat het er niet zoveel zijn. Zou je een hoop werk kunnen schelen. Anyhoo. none of my business probable. :) Ik werd me er inees even bewust van. Dedication heb je zekr :) Petje af.

Inky hugs, Pauline

Maaike de Ridder-Sack zei

Hoi Caro, ik heb je al privé gemaild om je te bedanken, want ik was de bofkont die deze kaart mocht ontvangen! Maar bij deze nogmaals, want ik ben er hartstikke blij mee, mede om de tekst die erop stond! En dames, het moet gezegd worden, in het echie is tie nog veel mooier! ;-)
groetjes, Maaike

José zei

Wat een prachtkaart zeg. Je ziet hem helemaal glimmen. Supermooi!
Groetjes, Jose

Gerda zei

Echt mooi!! Maar weet jij dat je foto's van het mercidoosje uit 2010 er niet meer staan.

Groetjes Gerda

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: