"/""" Caro's Kaartjes: Sneakpeak

Pagina's

4 juni 2011

Sneakpeak

 

 


Gisteravond ben ik met mijn buuf afgereisd naar Rotterdam om de nieuwe workshopruimte van Scrap my Dream te bewonderen.
Wat is het daar gaaf zeg! Wat een mooie ruimte om in te werken.
Wij keken onze ogen uit!
Om je heen zie je allemaal mooie spullen! Daar wordt je wel hebberig van.
Uiteindelijk heb ik me redelijk ingehouden, maar ik heb wel een paar super gave ponsen gekocht. Wat een koopje! En ze zijn toch leuk!
Neem gerust eens een kijkje in de webshop van Scrap my Dream.
Dit weekend wordt de webwinkel verder aangevuld met super leuke spulletjes.

Hier is een sneakpeak van 2 kaartjes die ik vanochtend heb gemaakt om Maaike te bedanken dat wij gisteravond zo gastvrij zijn ontvangen. Maaike heeft ze zelf nog niet gezien, dus vandaar een sneakpeak. Ik zet ze van de week als de kaarten gearriveerd zijn helemaal erop. En dan hoop ik natuurlijk dat jullie enthousiast zijn. Want deze keer heb ik eens andere merken gebruikt dan SU! (nou ja, niet helemaal...ik heb iets gesmokkeld).
Maaike, super bedankt voor de gezellig avond!

*** Yesterday I drove over to Rotterdam to admire the new workshopspace of Scrap my Dream. It's way cool there!
We didn't know where to look! All those beautiful goodies all around you!
I was getting greedy. Eventually I got myself together and just bougt a few super cool punches. What a bargain! And they are way fun!
Come on over and take a look at the webshop of Scrap my Dream.
This weekend the shop is being filled up with super cool new goodies.

Here's a sneakpeak of 2 cards I made this morning to thank Maaike for a great stampingnight. Since Maaike hasn't seen them yet I made a sneakpeak. When she received my cards later on this week I'll upload the full version. I hope you'll be enthousiastic, since I didn't use SU! this time! (well I smuggled a little and used some).
Maaike, thank you so much for a lovely evening!


Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Maaike de Ridder-Sack zei

Caro, wat ontzettend lief van je dat je dit bericht hebt geplaatst! Ja, het was gisteravond gezellig hè? Moeten we echt vaker doen!
Dankjewel voor je lieve complimentjes en ik ga vast onder de brievenbus liggen totdat de postbode geweest is hoor!
Groetjes en liefs, Maaike

Mariette zei

Ik kan be-amen dat het een leuke winkel is van Maaike en de workshopruimte is echt te gek, grote ruime tafel om aan te werken en rondom je heen alle mooie stempelspulletjes. Het is er heel gezellig en gemoedelijk. Ik heb kort geleden een workshop gegeven bij Maaike, was erg leuk en gezellig!

Christa zei

Ben heel benieuwd. Dit ziet er in elk geval al erg gaaf uit!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: