7 maart 2011

Window treat box Easter style


OMG, ik ben helemaal in de ban van de video's van Chic 'n Scratch op youtube.
Deze keer het ik de window treat box gemaakt, maar dan in paasstijl.
Mocht je dezevideoook willen bekijken en zo'n schattig doosje willen maken klik dan hier.

*** OMG, I'm totally addicted to the video's of Chic 'n Scratch on youtube.
This time I made the window treat box. But I made it in Easter style.
If you'd also like to watch this video and make this cute little project click here.


Stamps: Zo Kris (little sheep), teeny tiny wishes
Paper: old olive, so saffron, DSP
Ink: Stazon timber brown
Acc: SU ribbon, stickles star dust, word window punch, modern label punch, 1.3/4"circle punch, circle scallop punch.

Posted by Picasa

12 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk tasje:D:D

    Fijne avond nog.

    Gr. Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, eindelijk het schaapje. Erg leuk geworden C@ro! Schattig gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. very cute box! It turned out great. thanks for sharing. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hou um vastttt....harstikke leuk en leif doosje !!

    diaan x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig, tasje!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What an adorable little box! I love the cute little sheep. :)

    ~Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief doosje Caro.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Angie is helemaal niet verslavend hoor, hoe kom je daar nou bij ;-)
    Je doosje vind ik dan ook helemaal leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super leuk en schattig tasje, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een berichtje voor mij achter te laten. Het is onwijs leuk om te zien wie mijn blog leest en wie mijn creatieve uitspattingen kan waarderen. Ik hoop dat je snel nog eens terug komt om te genieten van mijn nieuwste maaksels.
Creatieve groet,
Caro
*** Thank you so much for taking the time to leave a comment. I really appreciate it!!!