"/""" Caro's Kaartjes: Kunst van Carol

Pagina's

6 september 2010

Kunst van Carol

 

Een poosje geleden vertelde ik jullie al van mijn achternicht die ook zo creatief is. Ik had voor haar een vintage kaart gemaakt. En wat denk je....krijg ik pas geleden dit kunstwerkje in mijn brievenbus! Het is net een schilderijtje. Ik vind het prachtig! Helemaal anders dan mijn stijl, maar dat is nou juist het leuke.
Dank je wel Carol!

*** A while ago I told you about my second cousin who's also creative. I made a vintage card for her. And guess what I found on my doormat....this beautiful piece of art! It's just like a little painting. I love it!
It's totally different from my style, but that's what I love about it.
Thank you so much Carol!


Posted by Picasa

1 opmerking:

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Wat leuk dat je nog meer creatievelingen in de fam hebt!
En wat een prachtig kadootje!!!
Liefs, Marit.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: