"/""" Caro's Kaartjes: Gio 2 jaar!

Pagina's

6 september 2010

Gio 2 jaar!

 

Het komt er de laatste tijd niet zo druk van om kaartjes te maken. Ik heb het druk gehad met andere zaken. Zo ben ik druk bezig in huis het e.e.a. te verven en op te knappen. Deel 1 is nu bijna af! Ik heb een muurtje Long Island grijs (Flexa) geverfd, mijn koloniale spiegel heb ik Long Island wit (Flexa) geverfd en een oud eiken secreataire heb ik ook wit geverfd. Nu moeten we alleen nog de juiste scharniertjes zien te vinden voor deze secreataire. Bas had de verkeerde gekocht en nu gaan de deurtjes niet dicht. Maar het is wel heeeeerlijk om de laptop niet meer op de eetkamertafel te hebben.
Deel 2 is de keuken. Hier ga ik ook een muurtje grijs verven, omdat de keuken en de woonkamer 1 open ruimte zijn bij ons.
Verder ga ik mijn keukenkastjes hoogglans wit verven. Het is wel een verschil hoor als je alles eerst ORANJE had! Hoe heb ik het ooit verzonnen! En dan moet de eetkamertafel nog grijs geverfd worden. Al met al hele klussen dus.
Deel 3 is de hal. Deze ga ik ook bij de woonkamer betrekken. Maar dit alles is een lange termijn project hoor.

We hebben groot feest gehad afgelopen weekend, want onze Gio werd 2! Wat was het een heerlijk feest!
Gio genoot van alle aandacht en de cadeautjes. Zelfs 's nachts in zijn slaap zei hij nog cadeautjes. *LOL*

*** I haven't got the time and energy lately to make some cards. I have been pretty busy with other things.
I'm painting my livingroom and fixing up some furniture. Part 1 is almost finished now! I painted the small wall in the livingroom Long Island gray, the colonial mirror I painted Long Island white and an old oak desk I also painted white. We have to get some new hardware for this. Bas bought wrong ones and now the doors don't close. But it's so nice the notebook isn't on the dinnertable anymore!
Part 2 is transforming the kitchen. I'm also going to paint the wall there gray, because the livingroom and the kitchen is one open space in our home. The kitchen cabinets I'm going to paint glossy white. It's a big difference when everything was ORANGE before! How did I ever come up with ORANGE! I must have lost my mind then. And the dinnertable has to be painted gray as well. These are pretty intense changes.
Part 3 is the hall. I'm going to coordinate this with the livingroom. But this all is a long term project.

We also celebrated Gio's 2nd birthday last weekend! What a great party!
Gio enjoyed the attention and presents. He even said presents in his sleep that night. *LOL*


Posted by Picasa

6 opmerkingen:

Annemiek zei

Pff,wat een aktiviteit! Pas je wel op met je rug??? En nog gefeliciteerd met je grote bink van al weer 2 jaar.

Groetjes, Annemiek

Jeanet van der Lee zei

Wow, wat een stoere collage van Gio in al die felle kleurtjes.
Nou, veel succes met de opknapbeurt hoor, ik ben ook nog steeds bezig.

*Ellen* zei

gefeliciteerd met Gio, en nog heel veel succes met klussen

Krista zei

Joh !! Wat een geklus daar !!
Enne, nog gefeliciteerd met Giootje !! Was het helemaal vergeten !!!!

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Van harte nog met Gio's verjaardag! Wat gaat die tijd snel!
Enne... wat ben jij lekker bezig thuis..zal vast allemaal lekker opknappen!
Liefs, Marit.

Erna Logtenberg zei

Och ja, je kleine man is alweer een jaartje groter geworden!! Nog van harte gefeliciteerd!!!!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: