31 mei 2010

Sympathy card

 

Het zijn niet de leukste kaarten om te maken, maar soms heb je er 1 nodig. Zo ook nu weer.
Ik wilde een stemmige, maar toch een beetje chique maken. Ik hoop dat het gelukt is.
*** It's not most fun to make sympathy cards, but sometimes you just need one. Like just now.
I wante to make a sober but chique one. I hope it worked out.


Stamps: Friends 24-7, teeny tiny wishes
Ink: Versafine Onyx black, basic gray
Paper: basic gray, vanilla
Acc.: nestabilities circle and scallop circle (small), hearts border punch, beautiful wings embosslits, rhinestone diamond

Posted by Picasa

7 opmerkingen:

  1. het is een prachtige stemmige kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje!! Mooie vlinder ook xxMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart, heel chique en stijlvol

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't is een mooie kaart geworden Caro. Idd niet de meest leuke om te maken. Ik had deze week de laatste uit mijn voorraad gebruikt, dus ik moest ook weer even aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een heel mooi kaartje geworden. Mooi, die grijstonen!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So elegant and beautiful!
    Hugs and smiles

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een berichtje voor mij achter te laten. Het is onwijs leuk om te zien wie mijn blog leest en wie mijn creatieve uitspattingen kan waarderen. Ik hoop dat je snel nog eens terug komt om te genieten van mijn nieuwste maaksels.
Creatieve groet,
Caro
*** Thank you so much for taking the time to leave a comment. I really appreciate it!!!