"/""" Caro's Kaartjes: DWYT 20

Pagina's

11 februari 2010

DWYT 20

 

 


Hoi allemaal,

Tijdens het liggen heb ik een beetje met PSP zitten...eh..liggen
spelen en deze valentijnssketch voor DWYT gemaakt.
Je kunt 'm natuurlijk voor Valentijn gebruiken, maar ik vind hartjes
ook leuk voor vriendschap of verjaardag etc. Je kunt er meerdere
kanten mee op, althans dat vind ik. Trouwens zonde om ze alleen voor
Valentijn te gebruiken toch?
Ik hoop dat jullie de sketch leuk genoeg vinden om mee te doen.
In etappes heb ik mijn kaartje gemaakt. Ik kan nog
niet zo lang zitten, dus ik heb het in delen gemaakt. Duurt me veel te
lang eigenlijk hoor! Zoveel geduld heb ik normaal niet, maar ja nu
moet het he?!
Zoals jullie zien is het een vriendschapskaartje. Ik heb voor een
lekkere frisse kleurcombinatie gekozen (1 van mijn favorieten): real
red, bashful blue en wit (met een vleugje donkerder blauw).
Hopelijk kan het jullie inspireren en spelen jullie gezellig mee!
Kijk voor meer gave voorbeelden op het DWYTblog!

Fijne donderdag!

*** Hi all,
During the recovery of my lower back problem I was laying down and playing with PSP.
I made this Valentinesketch for the DWYTblog.
You can make a valentinecard with it, but it's also suitable for a friendshipcard or birthdaycard etc. It has several possibilities I guess. I think it's a shame to use these lovely hearts only for Valentinesday. Right?
I made my card in fases, since I cannot sit for too long at a time. It took me forever!
Normaly I am not that patient, but now I have to be.
I made a friendshipcard. I used one of my favorite colorcombinations: real red, bashful blue and white (with a touch of dark blue).
Hopefully I inspire you to play along! Take a look for more examples at the DWYTblog!

Happy Thursday!


Stamps: I heart heart
Paper: real red, white cardstock, creamotion
Ink: real red
Acc.: circle nestabilities, heart border punch, bashful blue ribbon, sticky diamonds by Queen & Co.

Posted by Picasa

7 opmerkingen:

Marley zei

wat een prachtig kaartje Caro!! super.. mooie kleurencombo inderdaad.. jammer dat het nog niet beter gaat met je rug, ik weet wat het is en je kan echt letterlijk en figuurlijk gek worden van de pijn! heel veel sterkte.. xxMarley

Annemiek zei

Wat een mooie sketch en superkaart. Ik vind het heel knap dat je weer iets hebt kunnen doen en fijn om weer wat van je te lezen natuurlijk.
Heel veel beterschap nog hoor en geduld toegewenst.

Lieve groetjes, Annemiek

*Ellen* zei

wat een schatje prachtig in die vrolijke kleurtjes, en pas je op met je rug dat je niks forceert maar natuurlijk wel fijn dat je al wel weer iets kunt

Willy's creations zei

Mooi kaaartje heb je gemaakt...leuke lay out ook..neem hem mee hoor.

Groetjes,Willy

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje Caro, heel mooi papier!
Nog heel veel beterschap, liefs van Jacqueline

M@ureen zei

Ohh wat een leuke sketch en wat een prachtig kaartje heb je er van gemaakt!
Ik kan me heel goed voorstellen hoe je voelt, beterschap!!!

Greetz,
Maureen.

Erna Logtenberg zei

supergaaf kaartje Caro!!!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: