"/""" Caro's Kaartjes: NEW GOODIES...YEAH!

Pagina's

25 september 2009

NEW GOODIES...YEAH!

 

Afgelopen woensdag kregen we een nieuwe vaatwasser. Ik was helemaal blij, want het huishouden is nou niet 1 van mijn hobbies. De installateur kwam al vroeg en ik vroeg nog of alles goed ging en of hij misschien koffie wilde. Ja hoor mevrouwtje, het komt helemaal in orde. Hij was druk in de weer en toen zag ik hem opeens latjes zagen op mijn aanrecht. OEPS, dacht ik, als dat maar goed gaat. Lijkt me niet zo handig. Maar ach, die man zal wel weten wat hij doet. Nou, dat wist hij dus NIET! Allemaal krassen op mijn aanrecht. Ik balen! Enfin, na 2 uur balen werd er opeens hard op de deur gebonkt. Ojee, als dat maar goed nieuws is...EN DAT WAS HET!! De postbode kwam een hele fijne doos brengen. Ik was weer helemaal happy de peppie! Kijk eens wat een leuke goodies!! Nu nog de tijd om ermee te spelen. Doe mij de volgende keer ook maar zo'n zakje met een uurtje tijd! 4 x een zakje van een kwartier is ook goed!
Om het vaatwasserverhaal even af te maken. Ik heb meteen Bas gebeld, die op zijn beurt die zaak heeft gebeld. Vandaag is de chef wezen kijken en die begreep wel dat ik zat te balen. Dus uiteindelijk komt het wel goed, hoe is nog niet bekend, maar we gaan eerst ff informeren of die krassen weg te krijgen zijn of dat er een heel nieuw blad in moet. Wordt vervolgd...

*** Last Wednesday our new diswasher came. I was totally happy, because keeping house is not one of my favorites. The mechanic came early that day. I asked if everything went well and if he wanted coffee. Yes mam', he said, everything is going to be just fine. He was pretty busy and all of a sudden I saw him sewing some wood on my counter. OOPS, I thought, hope that goes well. It doesn't seem handy to me, but that mechanic should know what he's doing I guess. Well HE DIDN'T! My counter was scratched all over. What a bummer! After moping for 2 hrs there was a bang on the door. Hope that's some gooed news....AND IT WAS!! The mailman brought me a fine box. I was totally happy again! Look what a nice goodies!! Now some time to play. Next time I order a bag of time. I think a bag of an hour is nice, well 4 bags of 15 minutes will do too!
To finish the dishwasherstory. I called Bas immediately and he called the store we bought it. Today the boss came to see the damage. He understood we were not happy! So we will settle this, not sure how, because we have to inform about the options. To be continued...

Posted by Picasa

8 opmerkingen:

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Och meis ik ben jaloers op je!!!
Niet op je vaatwasser verhaal...hihihi...
maar wat een heerlijke goodies heb je weer binnen gekregen!!!
oooooeeeeehhhh... stik jaloers ben ik!
Hele dikke kussss,
en rustig aan he?!
Marit.

Esther W zei

Oh wat balen van je blad Caro,maar gelukkig dat ze voor een oplossing gaan want dat kan ook anders.Wat heb j een mooie spullen meid! Die medaillon is mijjn enige wens nog.Die vind ik zó mooi,maar om nu voor 1 stempel een bestelling te doen...de verz.kosten zijn zo duur dan,eigenlijk een compagnon vinden hé,maar ik kijk uit weer naar je ideetjes wat je hiermee gaat doen ;-)
Lieve groetjes,Esther

Karin zei

haiii, nou je kent mij verhaal van mn blog waarschijnlijk wel... een groot deel van jouw foto, zou ik nu ook thuis moeten hebben... :(((

Ik kijk ernaar uit alsnog het spul te ontvangen (en nog een aantal dingen) maar ik denk niet dat dit nog gebeurd. Ik ben bezig met een nieuwe bestelling via via...

liefs en have fun!
karin

Unknown zei

Kwijl kwijl kwijl... heb heel mijn toetsenbord er ondergezeverd... wat een heeeeeeeeerlijke buit Caro!

Angelique zei

nou ik zou ook ff flink balen zeg pfff daar kan ik dus echt niet tegen!!
wat een super spulletjes heb je binnen gekregen zeg en wat een boel!! heel veel plezier ermee, en wij kunnne dan weer heerlijk genieten van je prachtige creaties die je maakt!!

Monique Kools zei

Fijn zo'n ouderwetse winkel waar ze goede service bieden in het dorp he? Dit had je totaal niet verwacht.En dan al hoofdpijn hebben en dat er nog bij. Balen.
Nieuwe hobby aanwinst ziet er weer leuk uit. kriebeldekriebel.
groetjes Monique

Marley zei

Wat een superrrr gave spulletjes, ben jaloers!!! Heel veel succes met het vaatwasser verhaal! xxx Marley

Annemiek zei

Nou meid, dat zit met je vaatwasser niet echt mee zeg, echt balen. Ik hoop dat de afhandeling een beetje vlot verloopt!
En ik kwijl lekker met Alice mee zeg, wat een gave spulletjes heb je binnen gekregen!!!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: