"/""" Caro's Kaartjes: Cupcake papier en rozet

Pagina's

7 juni 2009

Cupcake papier en rozet

Hallo lieve blogbezoeksters,

Ik krijg wat vragen over het cupcake papier. Dit papier is van het merk Upsy daisy designs en ik heb het gekocht bij snippers en kralen op de beurs in Rijswijk.
Maaar, goed nieuws! Want het staat ook op haar site: Snippers en kralen.
Dus mocht je dit papier ook willen kun je op snippers en kralen klikken en wordt je meteen doorgelinkt naar de pagina van het cupcake papier. Mocht je besluiten iets te kopen doe Julia dan de groetjes van me!

Verder heb ik ook een aantal vragen gekregen over de rozet. Ik ga kijken of ik een tutorial kan maken. Ben benieuwd hoe dat gaat lukken. Dus hou mijn bloggie in de gaten. Het zal waarschijnlijk van het weekend worden, want ik moet deze week extra werken.

Allemaal heel erg bedankt voor de leuke, lieve, spontane reacties die ik heb mogen ontvangen de laatste tijd op mijn kaartjes!!

*** Hi everyone,
I got some questions about the cupcake paper. This paper is from the brand upsy daisy designs and I bought it at Snippers en kralen (a Dutch webstore). So if you want to buy this paper you can click on snippers en kralen and the link will direct you immediately to the cupcake paper.

Furthermore some of you wanted to know how I made the rosette. I am working on a tutorial, but I've never done that before, so I am looking forward how this turns out. It may be ready bij this weekend, because I have to work extra this week, so I don't have much time.

I want to thank you all for leaving such nice, sweet and spontaneous reactions on my bloggie!

1 opmerking:

Anoniem zei

Oh daar hebben ze mooi papier zeg,ga ik ook een keertje wat bestellen,maar nu mag het even niet omdat ik zaterdag wat bij Paper&Pictures heb gekocht,en die hebben nu ook woonspulletjes,dus daar ook wat van gekocht,groetjes Joke.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: