"/""" Caro's Kaartjes: JOEHOE...nog een Award gekregen!

Pagina's

18 mei 2009

JOEHOE...nog een Award gekregen!


Het kan niet op! Van Joke(scrapmusje) heb ik weer een Award gekregen. Ik word er gewoon verlegen van zeg, al die Awards!
Maar ik vind het wel heel bijzonder dat ik deze heb gekregen, want je mag 'm maar aan 1 iemand doorgeven. Joke, heel erg bedankt!
Nu moet ik deze Award natuurlijk ook doorgeven en dat was best nog een lastige keus. Na een korte beraadslaging met mezelf heb ik besloten de Award door te geven aan Alice. Alice, je verdient 'm! En waarom?...Nou omdat je hardstikke leuke en mooie kaartjes maakt en omdat je een hele lieve cybervriendin bent! Daarom deze kleine blijk van waardering.

liefs,


Oja, ik vergeet bijna de regels te plaatsen...ojee...
Dit zijn de regels:
1. Je mag deze award maar 1x weggeven aan een persoon en niet massaal zodat iedereen die award mag meepakken.
2. Je zet bij het weggeven van deze award waarom je het aan díe persoon geeft.
3. Krijg je van iemand nog een keer deze award dan is regel 1 en 2 weer van toepassing.
4. Deze regels moeten bij de award geplaatst worden.

1 opmerking:

*Ellen* zei

gefeliciteerd met je award haha leuk dat jullie hem aan elkaar hebben gegeven

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: