23 april 2009

Happy Birthday Sem!

 

Vandaag is Sem, het zoontje van Krista jarig. Hij wordt 3 jaar. Een echt binkie! Daarom heb ik speciaal voor hem deze dinokaart gemaakt. Van harte gefelciteerd Sem!

***Today it's Sem's birthday (Krista's son). He is now 3 years old. A real sport! That's why I made this dinocard for him especially. Happy Birthday Sem!

Stamps: TAC dinosaurs, SU Think Happy thoughts
Paper: 200 gr. white copypaper, knutselengeltje, the dotted paper is printed from a free digital scrapkit, Bazzil
Ink: Adirondack Red pepper, versafine onyx black
Other materials I used: a watercolor pencil to color the dino, SU top note die, SU scallop punch, SU round punch 1 1/4", SU round punch 1 3/8", flowerpunch, ribbon from Het Kruidvat, a buttonbrad.

Posted by Picasa

1 opmerking:

Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een berichtje voor mij achter te laten. Het is onwijs leuk om te zien wie mijn blog leest en wie mijn creatieve uitspattingen kan waarderen. Ik hoop dat je snel nog eens terug komt om te genieten van mijn nieuwste maaksels.
Creatieve groet,
Caro
*** Thank you so much for taking the time to leave a comment. I really appreciate it!!!