"/""" Caro's Kaartjes: Hi

Pagina's

21 december 2008

Hi





Voor een collegaatje heb ik enige tijd geleden tussen de bedrijven door een kaartje gemaakt. Aangezien zij nogal van zwart/wit houdt heb ik voor een zwart/wit/rood combinatie gekozen. Toen bedacht ik me opeens dat dit kaartje ook wel leuk zou zijn in lekkere frisse kleurtjes. En wat vinden jullie? Ik vind deze wat minder 'zwaar'.

*** A while ago in between changing dipers (do I spell this correctly??) I've made a card for a colleague. Since she likes black and white I choose a black/white/red combination. But when I finished this card I suddenly thought this card could also be fun in fresh colors. What do you think? I find these less 'heavy'.

Stamps: Get Inspired
Ink: Adirondack Red pepper, Versafine Onyx black, Colorbox lime and aqua.

3 opmerkingen:

Krista zei

Heel gave kaartjes Caro !! Als ik dit zie krijg ik toch bijna spijt dat ik de stempels heb verkocht ;-0

Godelieve zei

Ze zien er in de tweede kleurencombinatie inderdaad heel anders uit. Ik blijf het leuke stempels vinden, prachtige kaartjes!

Alice zei

Ik vind ze super Caro! Ik krijg gelijk weer zin om met die stempels te gaan spelen!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: