1 juli 2008

Leuke gratis cardkit tutorial / Very nice free cardkit tutorial


Ter info:
Op het blog van Andrea Walford staat een leuke gratis cardkit tutorial! Hier is de link:
http://andreawalford.com/?p=609
De tutorial is gebaseerd op het gebruik van Stampin'Up! materialen, maar je kunt er natuurlijk ook je eigen draai aan geven. Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken!

***For your info:
On the blog of Andrea Walford you can find a nice free cardkit tutorial! Here's the link:
http://andreawalford.com/?p=609
This tutorial is based on using Stampin'Up! materials, but you can make it your own by using whatever stamps & materials you like. I am curious what you make of this!

Groetjes van

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een berichtje voor mij achter te laten. Het is onwijs leuk om te zien wie mijn blog leest en wie mijn creatieve uitspattingen kan waarderen. Ik hoop dat je snel nog eens terug komt om te genieten van mijn nieuwste maaksels.
Creatieve groet,
Caro
*** Thank you so much for taking the time to leave a comment. I really appreciate it!!!