"/""" Caro's Kaartjes: Voetbalkaartje voor mijn jarige neefje - Soccercard for my nephew's birthday

Pagina's

30 juni 2008

Voetbalkaartje voor mijn jarige neefje - Soccercard for my nephew's birthday

Gisteren heb ik een eenvoudig kaartje gemaakt voor de verjaardag van mijn neefje Colin. Ik was begonnen met een schets met 9 vierkantjes met ballen en een plaatje in het midden , maar het is iets anders uitgepakt dan de bedoeling was. Niettemin denk ik dat hij 'm wel gaaf vindt. Vooral omdat hij bij Oranje Wit speelt en ik de voetballer een oranje wit tenue heb gegeven.
Wat vinden jullie? Kan ie ermee door?

*** Yesterday I've made a simple card for the birthday of my nephew Colin. I started wit a sketch with 9 squares with balls and a picture in the middle, but it came out slidely different. Anyway I think he'll like it. Especially since he plays with a club called Orange White and I gave the player a orange white outfit.
What do you think? Can I send this?



Stamps: The Angel Company
Ink: Versafine Onyx black, Tombow markers
Paper: Knutselengeltje

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: