"/""" Caro's Kaartjes: Snelle kaartjes met de Eastern Palace Suite

Pagina's

27 april 2017

Snelle kaartjes met de Eastern Palace Suite

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

Gisteren liet ik je al weten, dat vanaf 1 mei a.s. de Eastern Palace Suite in speciale kits verkrijgbaar zijn gedurende de maand mei. Toen liet ik je een doosje/tasje zien wat ik gemaakt heb met de producten uit deze suite gecombineerd met het Gift Bag Punch Board. 

Vandaag laat ik je graag een snel kaartje zien, wat ik gemaakt heb met de stempelset Eastern Beauty.
In deze stempelset zitten super leuke kleine stempeltjes, waarmee je zelf patroontjes kunt maken.
Ook zitten er een aantal cirkel stempels in, die je heel gaaf kunt combineren met de diverse cirkelstansen die via Stampin' Up! verkrijgbaar zijn.

Voor deze specifieke kaart heb ik een rondje geponst met een cirkelpons. En ja, deze set is dus ook te matchen met cirkelponsen.

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

En wat doe je dan met het stuk karton waaruit je de cirkel hebt geponst? 
Juist, daar maak je nog een gezellig kaartje mee! 

De teksten uit de stempelset zijn ook erg leuk en bruikbaar. Het lettertype vind ik ook enig.

Voor beide creaties heb ik het nieuwe dikke very vanilla karton gebruikt. Dit is een nieuw product, dat vanaf 1 juni a.s. verkrijgbaar is bij Stampin' Up! Tenzij je de Eastern Palace Premier bundle aanschaft, dan krijg je een heel pak dik very vanilla karton en een pak bijpassende very vanilla enveloppen gratis deze maand! 

De Eastern Palace Premier Bundle is voor de '"ik wil het allemaal!" mensen interessant. 
Kijk even in mijn vorige blogpost als je interesse hebt. Hierin staat alle info over de Eastern Palace bundles op een rijtje.

Tot slot heb ik ook de envelop versierd met stempeltjes om een nog feestelijker effect te krijgen in de brievenbus van de ontvanger.

Zo leuk al die kleine stempeltjes!  



1 opmerking:

angeleef zei

Ik heb even twee keer moeten kijken hoor. Zo tof gedaan dat je met je restjes gewoon nog een andere kaart hebt gemaakt. Heel leuk die verschillende patroontjes. En met die kleurensamenstelling is het voor zowel mannen als vrouwen geschikt. Top gedaan!
Groetjes
**Evi**

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: