"/""" Caro's Kaartjes: Creatieve Harten bloghop - Out With The Old

Pagina's

14 mei 2016

Creatieve Harten bloghop - Out With The Old



Wat leuk dat je langskomt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten!

Wij hebben voor jullie een heleboel SUperleuke en mooie projecten die alles te maken hebben met het thema “Out with the old”, zodat je nog even inspiratie kunt opdoen met de materialen die ons met ingang van de nieuwe jaarcatalogus gaan verlaten. Ook zul je een paar pro-ducten tegenkomen uit de vorige catalogi die ook weer in de komende catalogus te vinden zijn.


Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke, geweldige producten van Stampin’ Up! die er op dit moment nog zijn en degene die zullen blijven.
Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!

Als het goed is ben je hier aanbeland via het blog van mijn collegaatje Henrike. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je vanaf hier ook een rondje maken. Wanneer je steeds op de volgende knop klikt onder aan de blogposts dan kom je vanzelf weer op mijn blog terug.


Graag wil ik je 2 leuke kaartjes laten zien, gemaakt met de Party wishes stempelset. De mensen die mijn blog volgen hebben vast gezien, dat ik er van de week ook al iets mee heb geshowd. Het is ook zo'n leuke set! Helaas is deze stempelset na 31 mei a.s. niet meer te koop via Stampin' Up!©.  Dus mocht je nu denken...oh hij is toch wel ernstig leuk, bestel 'm dan nog snel voordat hij uitverkocht is! Je kunt Stampin' Up! bestellen door te mailen naar carooskaartjes@hotmail.nl en dan zal ik er zorg voor dragen dat de door jou gewenste spulletjes worden besteld. Ik help je graag!


Deze keer heb ik weer een apart kaartje gemaakt. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de mini treat bag thinlits stans, waarmee ik een zakje heb gemaakt om het kaartje in te doen in plaats van een envelop. Je kunt het geheel uiteindelijk toch nog in een iets grotere envelop verzenden als je dat zou willen. Het zakje heb ik geembosst met de polka dot textured impressions embossing folder, oftewel een grote stippen embossingmal van Stampin Up!©. Hierom heen heb ik een band gemaakt van design papier uit het It's my party design papier blok van Stampin' Up!©. Tot slot nog een leuke tekst uit de Party wishes stempelset toegevoegd en wat geponste ballonnen uit hetzelfde blok design papier. Al met al werd het al snel een vrolijk geheel! En dat is ook de bedoeling met een verjaardag toch?


Ik was zo enthousiast over dit zakje met het bijpassende kaartje, dat ik er meteen nog een paar heb gemaakt. Hier zie je nog een ander voorbeeld, gemaakt met dezelfde materialen, alleen ziet het er toch net even iets anders uit.

141071 PARTY WISHES BUNDLE € 37,25 (CLEAR MOUNT)

Deze gave Party wishes bundle inclusief bijpassende ponsen is nog tot 31 mei a.s. verkrijgbaar.
Daarna zijn beide uit de collectie bij Stampin' Up!©. Dus mocht je helemaal enthousiast zijn geworden van deze set, dan zou ik zeggen wacht niet te lang met bestellen...OP=OP!

Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door naar Nina, door op de volgende knop te klikken.
Ik weet zeker dat er een SUper gave creatie op je staat te wachten. 

SUper veel plezier nog tijdens de bloghop! 

NINA

HENRIKE

Tot slot nog even alle deelnemers aan deze bloghop op een rijtje:

Angélique Nederpel 
Carola Gillich 
Linda den Besten 
Monique de Kok 
Helmy Goyer 
Yolanda Pasterkamp 
Leoni Geertsema 
Eveline van Heijst 
Danielle Bennenk 
Diana van Otterlo 
Henrike Heikoop 
Caroline v.d. Straaten
Nina Janssen 
Berdien Weideveld



Ik wens je een fijn weekend toe.

Tot Stempels!

Photobucket

29 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk idee dat "kaart in zakje"

Leoni BG zei

Wat ziet het er toch weer mooi uit! Heel herkenbaar als je in de flow zit, om er lekker nog een paar te maken.

Yolanda Pasterkamp zei

Wat is dat toch een heel veelzijdig te gebruiken model dat kaartzakje, je laat dat echt zien. Jammer dat de prikmallen eruit gaan

Ruth zei

Wunderschön!!
Love it....
Ganz liebe Grüße von Ruth

Stampin & More zei

Ook mijn favorieten! Heb heel wat gemaakt met deze set en het papier. Het zakje is mijn meest gebruikte mal !Mooi gemaakt weer Caro!

DB zei

Wat een leuk project, Caro, en zo vrolijk! Ook ik gebruik deze stansset heel veel :)
Groetjes,
Danielle

Berdien Weideveld zei

Prachtig Caroline !!! Ik moet de stans van het zakje ook maar eens snel aanschaffen, zie ik er zoveel leuke dingen mee !
Groetjes Berdien

Monique zei

Superleuke dingen heb je gemaakt Caro, wat een heerlijke kleurtjes. Jouw zakjes-kaarten zijn altijd zo leuk, ik gebruik die stans te weinig, moet ik eens verandering in brengen.

Rian zei

Heel mooi. Bedankt voor de inspiratie. Ik vind het wel super dat de mal voor het zakje blijft, die staat nog op mijn verlanglijstje.

flowersbynight van Henrike Heikoop zei

wat een leuke zomerse kaarten, het is dat ik vandaag andere kaarten moet maken, anders had ik hier weer eens mee aan de slag gegaan.

Nina zei

Echt weer een Caro projectje..... Supergaaf!!!!

Creation by Heart zei

Hoi Caroline, lekker snelle kaart en door zijn eenvoud zo mooi. Jammer dat de mini treatbag thinlits eruit gaan. Vind het een gave set om mee te werken. Fijn weekend.:)

Angélique zei

Je hebt er weer wat prachtigs van gemaakt :-)
Bedankt voor het meehoppen!

Carola Creations zei

Je bent weer goed bezig geweest, Schattig die zakjes met de kaartje erin.Heel mooi !

Caro's Kaartjes zei

Dank je Lin! Ben gek ook van dit soort projectjes :)

Caro's Kaartjes zei

Thanks Leoni! Een aantal maken is leuk, maar dan liever wel net even anders ;-)

Caro's Kaartjes zei

Zeker jammer dat de prikmallen verdwijnen, maar ik blijf ze toch gewoon gebruiken hoor Yo :)

Caro's Kaartjes zei

Danke schön Ruth!

Caro's Kaartjes zei

Echt? Dat wist ik niet Helmy. Grappig. Het is dan ook een super gave stans. Dank je wel voor je compliment

Caro's Kaartjes zei

Dank je Daan! Van dat papier wordt je vanzelf vrolijk :)

Caro's Kaartjes zei

Dank je Berdien! Die stans is echt heel leuk! Je kunt er ook mini zakjes mee maken. ;-)

Caro's Kaartjes zei

Dank je wel Rian. Wat kunnen verlanglijstjes lang zijn he?

Caro's Kaartjes zei

Dank je Henrike. Je kunt niet altijd alles tegelijk he. Maar wat niet is kan nog komen.

Caro's Kaartjes zei

Dank je Nina :)

Caro's Kaartjes zei

Dank je Henny! Ik dacht dat de stans bleef, maar zal het nog eens nakijken.

Caro's Kaartjes zei

Dank je Angélique en ik heb graag mee gehopt :P

Caro's Kaartjes zei

Dank je wel Carola voor je complimentje

Eveline zei

Super leuke en vrolijke kaartjes Caro. Die mini treatbag die is ook een van mijn favorieten.

Diana van Otterlo zei

Ontzettend leuk en vrolijk. Daar wordt je blij van als je dit mag ontvangen..

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: