"/""" Caro's Kaartjes: You Can Create It - September 2015

Pagina's

1 oktober 2015

You Can Create It - September 2015






Whahooo, Inge en ik zijn weer terug met een nieuwe You Can Create It! Deze keer laat Inge je graag alle inzendingen van september zien op haar blog en ik show jullie graag wat het Design Team ervan heeft gebakken de afgelopen maand. Hierboven zie je het Internationale verrassingspakketje wat in alle You Can Create It deelnemende landen is verspreid.

Caro's Kaartjes, www.carooskaartjes.blogspot.com, carooskaartjes@hotmail.nl

Caro's Kaartjes, www.carooskaartjes.blogspot.com, carooskaartjes@hotmail.nl

En dit is mijn bijdrage met dit leuke herfstpakkertje. Ik heb er een cadeaukaarthouder van gemaakt. De bladeren en de tag heb ik aan de randen gesponst met Soft Suede (bruine) inkt. De kaart basis heb ik eerst vanuit het midden aan beide kanten op 1.5 inch gerild en daarna heb ik de kaart in een W gevouwen. De kaart heb ik in 2 keer geembosst met een houtnerf embossingmal. Met de modern label pons heb ik een uitsparing uit de W geponst, zodat er een cadeaukaart tussen past. De zijkanten en de onderkant van de W heb ik dichtgeplakt met een stukje sticky strip. Nu kan de kaart er niet uitvallen.E.e.a. wat opgeleukt met de materialen uit het pakketje en voila! 



Inge heeft er deze keer een SUper gave herfstkaart van gemaakt. Zij heeft de bladeren bestempeld met de bijbehorende stempelset. En zo zie je dat de framelits zowel zonder als met stempel echt geweldig leuk zijn!




Ook het Internationale Design Team heeft deze maand niet stil gezeten. Kijk hieronder maar eens wat een leuke ideeën zij voor je hebben uitgewerkt. Onder de foto staat aangegeven uit welk land de maakster komt en wie de showcase van de deelnemers van dat land laat zien. Klik gerust op de foto's om doorgeschakeld te worden naar de blogs van het Design Team voor veel meer Stampin' inspiratie!

Heike - Duitsland



Anja - Duitsland (deelt alle Duitse inzendingen)


Emilie - Frankrijk

Marine - Frankrijk (deelt alle Franse inzendingen)

Monica - Engeland

Teri - Engeland (deelt alle Engelse inzendingen)

Renée - Oostenrijk

Claudia - Oostenrijk (deelt alle Oostenrijkse inzendingen)

Connie - USA

Jackie - Canada (deelt alle Canadese inzendingen)






Wist je dat je je vanaf nu tot en met 5 oktober a.s. kunt opgeven om in oktober mee te doen?
Meer informatie over hoe het precies in zijn werk gaat kun je {hier} lezen.
Na 5 oktober krijgt iedereen antwoord, dus geef je snel op en ontvang deze maand ook een verrassingsenvelop!

Tot Stempels!



Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: