"/""" Caro's Kaartjes: In the Spotlight - Painted Harvest bundle

Pagina's

19 augustus 2017

In the Spotlight - Painted Harvest bundle


www.carooskaartjes.blogspot.com


Vorige week kwam ik een kaartje tegen op Instagram van mijn Duitse college Anja Anja Pfannstiel. Dit kaartje was zo mooi van eenvoud, dat ik besloot om er een CASE van te maken. Een CASE betekent, dat je een kaartje namaakt al dan niet met je eigen twist.

Ik heb de gele kleur van de bloem vervangen door roze en je hebt meteen een heel andere look. Ik was meteen nog enthousiaster over deze mooie stempelset. Wat vind jij van deze bloem in roze? Beter dan geel? Of toch niet...

Fijn weekend.

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up! producten voor bovenstaande creaties:

Deze producten staan in de Stampin' Up!® jaarcatalogus 2017-2018  
en zijn in ieder geval verkrijgbaar t/m 31 mei 2018

Bestellen kan via: carooskaartjes@hotmail.nl

De hierboven vertoonde Painted Harvest bundle is verkrijgbaar
vanaf 1 september a.s.

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: