"/""" Caro's Kaartjes: What will you stamp #75 Foxy Friends

Pagina's

1 augustus 2016

What will you stamp #75 Foxy Friends

www.carooskaartjes.blogspot.com

Hoi hoi,

En zo is er weer een week voorbij en breekt er een nieuwe maand aan!
Een nieuw begin...erg toepasselijk voor de blogpost van vandaag.

Ik heb namelijk een geboortekaartje gemaakt om een opa en oma te feliciteren met hun kleinzoon.


Deze week staat de Foxy Friends bundle bij What Will You Stamp in de picture!
Wil je zien wat het Design Team heeft gemaakt met deze bundle? Klik dan op het plaatje van 
What Will You Stamp hierboven en je wordt meteen naar dat blog doorgeschakeld.
Hier kun je ook jouw creatie uploaden, wanneer je mee wilt doen met deze uitdaging!
Dus heb je deze SUper leuke bundle in je kast staan, maak er dan een leuke creatie mee en doe gezellig met ons mee! Des te meer Foxy inspiratie!!
Degene die meedoen maken kans om de volgende keer als gastdesigner met het Design Team mee te doen.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Ik heb deze keer een beertje gemaakt met deze leuke bundle. Deze had ik gezien bij collega Margriet, die het weer van een Duitse demo had gezien. En zo inspireren we elkaar weer.

Op de achtergrond heb ik een subtiele lichtblauwe aquarel aangebracht.
Dit lichtblauw komt weer terug in kaartbasis, het ballonnetje en de strik van de beer.

De lettersstempels zijn uit de Labeler alphabet stempelset. Een hele gave set om zelf woorden mee te maken! Er zitten losse letters in en letters in een vierkantje, in de stijl van een lettertang. Zoooo leuk!

Vandaag ben ik aan het werk als jullie dit lezen. Ik hoop dat jullie lekker van de vakantie genieten en een kaartje kunnen maken!

Veel plezier vandaag en....

Tot Stempels!

Photobucket
BewarenBewaren

Producten gebruikt voor deze kaart:

8 opmerkingen:

Unknown zei

This bundle is so versatile. I love this sweet little bear holding a balloon. The ribbon around the neck is so smart!

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een onwijs schattig kaartje! De alfabetstempel vind ik heel gaaf en de kleurtjes op je kaart zijn erg leuk! groetjes, Linda

Caro's Kaartjes zei

Dank je wel Linda! De alfabetstempels zijn op dit moment wel 1 van mijn favorieten. :)

Caro's Kaartjes zei

Thank you Charlet! I agree, this bundle is very versatile. You can make so many different animals with it.

Miranda V zei

Cute! Heel leuk cas kaartje! Ik ben dol op alfabetten, ben benieuwd hoe lang ik weerstand kan bieden tegen deze leuke set. ;-)

Diny zei

Ach....wat een lief kaartje is dit!
Groetjes Diny

Yolanda Pasterkamp zei

Wat een lieffie.... en die mochten wij hier thuis ontvangen. Onwijs bedankt voor deze gave felicitatie met Bram! KUSSS

Carolina Evans zei

Oh he's cute Caro!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: