"/""" Caro's Kaartjes: What Will You Stamp #70 - Birthday Fiesta

Pagina's

27 juni 2016

What Will You Stamp #70 - Birthday Fiesta


Hoi hoi, of beter gezegd Hola a Todos!

Vandaag is het tijd voor een feestje! 
Het wordt een heuse Fiesta,
want deze week is de Birthday Fiesta stempelset 
bij What will you stamp in de uitdaging.


En dat kwam goed uit, want we hadden een verjaardag!
Het vriendje van Gio was jarig en hij wilde graag een 
cadeaubon van de plaatselijke voetbalshop.

Deze moest natuurlijk wel even gezellig ingepakt worden.
Daarom heb ik er een leuk mapje omheen gemaakt.
Hiervoor heb ik gekozen voor het vrolijke designpapier,
dat bij de Birthday Fiesta stempelset past.
Deze papierlijn heet Festive birthday
en bestaat dan ook uit vrolijke kleurtjes en patroontjes.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Om het hoesje heb ik nog een schuifband gemaakt.
Deze heb ik versierd met de catusstempel.
In eerste instantie twijfelde ik of ik wel een cactus 
kon weggeven voor een verjaardag.
Maar na enige research blijkt de cactus symbool 
te staan voor rijkdom.
Wie had dat gedacht van zo'n stekelig ding?
De cactus is dus bij deze uitermate geschikt om weg te geven!

www.carooskaartjes.blogspot.com

Om het cadeautje nog een extra feestelijk tintje te geven,
 heb ik nog 2 chocolaatjes verpakt.

Al met al was het een heel geslaagd en gezellig verjaardagsfeestje.

Mocht je deze stempelset in de kast hebben staan, 
probeer 'm dan eens uit!
Hij is echt te leuk!
Je kunt dan meteen meedoen met de uitdaging van 

Upload voor a.s. zondag jouw creaties 
Wie weet wordt jij dan uitgekozen 
om een keer mee te doen als gast designer.
Op dit blog kun je nog veel meer inspiratie 
met deze stempelset vinden.

Ben je gek op de lama of de cactus 
of misschien op de hele set 
en wil je deze bestellen?
Dat kan! Stuur me gerust een mailtje 
dan regel ik het voor je.
Ik help je graag!

Tot Stempels!

Photobucket

Alle Stampin' Up! producten uit onderstaande lijst zijn 
verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan!
Klik op onderstaande afbeelding en bestel het direct 
bij Stampin' Up! in de webwinkel.
Je kunt jouw favoriete producten ook via mij bestellen.

Stuur me dan een mailtje met jouw bestelwensen.
Ik help je graag! carooskaartjes@hotmail.nl
Product List

4 opmerkingen:

Card Bomb zei

I love it Caro! So fb!
-Maria

Card Bomb zei

Fun! Not fb!

Unknown zei

What a fun gift set Caro. Love it! xoxo

Libby Dyson zei

Great looking card and I love the little basket idea

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: