"/""" Caro's Kaartjes: SUper deal...grijp je kans! en leuke Inspiratieschriftjes

Pagina's

24 november 2014

SUper deal...grijp je kans! en leuke Inspiratieschriftjes



Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben gek op shop KORTING! 
En zeker in deze tijd zo met Sinterklaas en de kerst voor de deur.
Stampin´ Up! heeft vanaf morgen een SUper gave Sinterklaasactie.
Let op: deze actie is slechts van 25 november 2014 t/m 2 december 2014 (23.00 uur) geldig!!
Dus GRIJP JE KANS in deze periode!
Heb jij voor €80 of meer op je (Sinterkerst)verlanglijstje staan laat deze actie dan niet aan je voorbij gaan.
Stampin' Up! geeft nu een week lang 25% korting op het starterspakket met een totaal waarde van €235.
Alleen deze week betaal je geen €129, maar slechts € 96,75 en mag je voor maar liefst €175 aan Stampin' Up! producten uitzoeken.
Standaard krijg je bij Stampin` Up! 20% korting op de aankoop van producten en wanneer je binnen 45 dagen een bestelling plaatst, dan krijg je op deze bestelling maar liefst 30% korting.
En dat is nog niet alles, want alleen wie van deze actie gebruikt maakt krijgt ook nog eens een 5% cash back bonus op alle bestellingen in december (excl. starterspakket).
Dat is dus korting op korting op korting....just love it! Jij toch ook??

Nog even alle voordelen op een rijtje:
  • ontvang enkel deze week 25% korting op je startpakket en betaal geen €129, maar slechts €96,75
  • zoek voor €175 aan je favoriete Stampin' Up! producten uit
  • ontvang daarboven op 5% extra korting over alle bestellingen in december
  • Eenmalig 30% korting (i.p.v. de standaard 20%) op je eerste bestelling van min. €200 voor 31 december
Dus... wil jij voortaan je favoriete Stampin' Up! producten met een leuke korting kopen, aarzel dan niet en grijp je kans met deze actie en klik {hier} om je meteen aan te melden. (let op: de actie is geldig vanaf morgen 25 november 2014 t/m 2 december 2014 23.00 uur)

Heb je nog vragen, dan kun je me geheel vrijblijvend een berichtje sturen via: carooskaartjes@hotmail.nl 
Ik help je graag!


www.carooskaartjes.blogspot.nl

Pas mocht ik weer gezellig 2 nieuwe teammaatjes verwelkomen in ons team De Creatieve Harten.
Speciaal voor hun heb ik een schriftje gezellig aangekleed in Stampin' Up! stijl, zodat ze hierin notities kunnen maken en hun inspiratie ideetjes kunnen opschrijven. 
Voor de aankleding van deze notitieboekjes heb ik inspiratie gezocht op Pinterest.
Het is zo fijn om daar leuke ideeën vandaan te halen en dit om te zetten naar je eigen creatie!

Het bovenste schriftje is voor Angélique. Het schriftje is bestempeld met de stempelset Choose Happiness. Een prachtige stempelset waar ik heel blij van word en ik hoop Angélique ook!
Op het schriftje heb ik ook papier gebruikt van de design papier serie Typeset.
Natuurlijk vraagt zo'n schriftje om een bijpassende pen. Daarom heb ik een stukje van hetzelfde designpapier in de pen gedaan.
Vaak krijg ik de vraag wat voor pen dit is en waar ik deze heb gekocht.
Helaas zijn deze Pentel RSVP pennen niet in Nederland verkrijgbaar.
Ik heb ze gekocht via Amazon.com.

Het tweede inspiratieboekje heb ik in een iets andere stijl gemaakt.
Deze heeft ons nieuwste teammaatje Gonne gekregen.

www.carooskaartjes.blogspot.nl

Ook voor dit schriftje heb ik inspiratie gezocht op Pinterest.
De gouden stippen zijn gemaakt met de decorative mask dots en Encore gold metalic inkt.
En de kleine hartjes komen uit de hartjes border pons. Die is toch ook zooo leuk!
Hier is nog een close-up van dit notitieboekje.

www.carooskaartjes.blogspot.nl

Dit zijn notitieboekjes/schriftjes in de gewone schriftmaat met een kraft omslag.
Deze heb ik bij de Hema gekocht. Ook zo'n heerlijke winkel. 

Ik ben erg benieuwd hoe jullie ze vinden! Laat je het me weten?

Hieronder kun je nog een opsomming van alle gebruikte Stampin' Up! producten vinden die ik heb gebruikt op deze 2 inspiratieschriftjes. 


Built for Free Using: My Stampin Blog



Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: