"/""" Caro's Kaartjes: Tropical Chic traktatie

Pagina's

6 juli 2018

Tropical Chic traktatie



Op deze prachtige zomerse dag heb ik weer een tropische traktatie om te laten zien. Hoe toepasselijk met dit weer. 

Een week of twee geleden, heb ik met Leoni en Monique weer een Stempel en Scrap workshop verzorgd.

Voor alle gasten had ik een leuke kleine traktatie gemaakt en deze keer hadden we bijpassende flesjes limonade. 

Onze workshopgasten waarderen deze attenties altijd heel erg.
En natuurlijk vind ik het ook erg leuk om deze te maken.

Deze keer had ik kleine knoppers koekjes gezellig ingepakt met het Tropical Escape design papier.
Dit heb ik nog wat gezelliger aangekleed met de bijpassende Tropical Chic bundle (stempels met bijbehorende stansen) leuke bladeren en bloemen te stempelen en stansen.

Super leuk toch zo'n kleine welkomstattentie?

Zulke leuke attenties breng ik ook wanneer jij bij jou thuis een stempelfeestje organiseert met je vriendinnen.  Nodig gezellig wat familieleden en vriendinnen uit, dan gaan we bij jou thuis lekker aan de slag met stempels, inkt en papier. Heb je ook zin in zo'n stempelfeestje/workshop?
Informeer dan eens naar de mogelijkheden: carooskaartjes@hotmail.nl


Op 7 juli a.s. ga ik zelf weer bij Stampin' Up! bestellen.
Wil jij jouw favoriete Stampin' Up! producten ook mee bestellen? 
Dat kan!

Stuur dan jouw bestelwensen voor 
7 juli 2018 19.00 uur naar:

Graag verzoek ik je om in de mail je naam + adres, 
het product + productnummer te vermelden, 
zodat ik je bestelling goed kan verwerken.


Tot Stempels!





Gebruikte Stampin' Up! materialen voor bovenstaande creatie:

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: