"/""" Caro's Kaartjes: Bloemen zeggen meer - Fleurige groetjes

Pagina's

9 juni 2018

Bloemen zeggen meer - Fleurige groetjes


carooskaartjes@hotmail.nl | carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Vandaag breng ik jullie graag fleurige groetjes over.

Ik ben aan de slag geweest met de stempelset 'Varied Vases', maar heb de vaasjes even links laten liggen voor dit kaartje. Alleen met de bloemetjes kun je namelijk je eigen designpapier maken.
Hoe leuk is dat?!

Om eens een ander kleurtje te gebruiken ben ik uitgegaan van de nieuwe oranje kleur "Grapefruit Grove".  Dit is één van de nieuwe In Color kleuren. In deze kleuren is ook een super leuk design papier blokje (6x6 inch - 15 x 15 cm) verkrijgbaar. Ik heb voor dit kaartje voor een streeppatroontje gekozen. Dit vond ik leuk bij de rest passen.

Nadat ik oranje had gekozen, moest ik wel heel erg nadenken welke kleur ik hierbij ging gebruiken. Maar eigenlijk was ik er al wel snel uit, want ik kwam toch weer uit bij één van mijn favoriete kleuren, die eigenlijk altijd kunnen. Namelijk Coastal Cabana. Daarna nog geel uitgekozen om de boel wat op te frissen en groen voor een beetje rust.

Ik heb voor de achtergrond de stempels eerst afgestempeld, zodat de kleuren net iets lichter en iets zachter zijn.

Op het laatst nog wat afgestyled met een touwtje, een leuk stansje en een vrolijke tekst en zo kunnen deze fleurige groetjes binnenkort op de bus. Van zo'n kaartje word je toch spontaan vrolijk? 

Fleurige groetjes aan allemaal en een heel fijn weekend gewenst!

Tot Stempels!




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}



Gebruikte Stampin' Up!® producten:




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: