"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday - mannenkaarten

Pagina's

18 februari 2018

Scrap Sunday - mannenkaarten


Hallo en welkom bij weer een nieuwe Scrap Sunday!

Vandaag ben ik druk in de weer gegaan met wat restjes (scraps).
Ik was namelijk aan de slag gegaan met de nieuwe mannenlijn van Stampin' Up!®, want deze stond eigenlijk al vanaf dat de nieuwe catalogus uit is gekomen op mijn favorieten lijstje.
Het project wat ik heb gemaakt komt later nog een keer voorbij op mijn blog, want ik ben wat aan het voorwerken geweest.

Vandaag heb ik alvast een voorproefje, gemaakt met de overgebleven stukjes designpapier.
Hiermee heb ik nog een paar kleine snelle kaartjes gemaakt.

Mannenkaarten vind ik altijd vrij lastig. maar met dit mooie papier met blauw groene kleurtjes erin, de bijpassende stempelset met pons in een leuke vorm, het prachtige corduroy lint en de stoere knoopjes was het eigenlijk zo bekeken.

Ik heb de kaartjes eenvoudig gehouden, zodat alle elementen van dit kaartje goed tot zijn recht komen.

www.carooskaartjes.blogspot.com

www.carooskaartjes.blogspot.com

www.carooskaartjes.blogspot.com

Het leek me leuk om een liggende variant en een staande variant van deze kaartjes te maken.
Bijna hetzelfde, maar niet helemaal.

Op de één of andere manier doen deze kaartjes me denken aan films met Fred Astaire. Geen idee waarom! Waarschijnlijk heeft deze lijn toch een beetje een old-fashioned look, maar laten we het retro noemen. Dat schijnt namelijk helemaal hip te zijn.

Volgende week sla ik een beurt over, want dan ben ik gezellig in Hoogeloon bij het Creatieve Stampin' Weekend, om er samen met Sandra, Hilde en Daniëlle een feestje van te maken voor onze gasten.


Mocht je nog Stampin' Up!® producten willen bestellen? Vergeet dan niet om jouw bestelling voor vanavond 19.00 uur door te mailen naar carooskaartjes@hotmail.nl, dan kunnen ze nog mee met de verzamelbestelling!

Voor meer Scrap Sunday inspiratie kun je terecht bij een aantal van mijn teamgenootjes. Neem ook even een kijkje op hun blog, want ook zij hebben weer heel hard hun best gedaan om je iets leuks te laten zien:

  • Danielle Bennenk
  • Do Bergen
  • Sandra Korten
  • Monique De Kok – De Brabander
  • Leoni Geertsema
  • Veronique Muller
  • Caroline van der Straaten | Dit ben ik


  • Tot Stempels!


    Voor bovenstaande kaartjes heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:



    Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

    Wil je een bestelling plaatsen?
    Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
    Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
    Betaling mogelijk met creditcard  
    Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

    OF

    Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
    dan maak ik het graag voor je in orde.

    Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
    om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
    Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

    Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
    Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.
    Verzending bij bestellingen vanaf €60 = gratis.

    Tot en met 31 maart a.s. mag je bij een bestelling van €60 
    een gratis Stampin' Up! product uitzoeken


    3 opmerkingen:

    Leoni BG zei

    Mooie set mannenkaarten! Jij bent lekker bezig geweest.

    Monique zei

    Wat een leuke kaarten, ik vind dit papier nog best lastig maar jij laat zien dat het helemaal niet zoveel nodig heeft. Gaaf!

    Miriam zei

    Wat een gave set kaarten!

    Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: