"/""" Caro's Kaartjes: Nieuwe gratis Stampin' Up!® producten

Pagina's

16 februari 2018

Nieuwe gratis Stampin' Up!® producten


Vanaf vandaag zijn er nieuwe Sale-a-bration items verkrijgbaar!


Wat zijn de Must Have's?

De mijne is uiteraard het Springtime Foil Specialty Designer Series papier, 
alhoewel ik de Eclectic Expressions stempelset ook wel heel gaaf vind.
Een leuke set met textuur stempels 😃

Nu ben ik benieuwd...
Wat is jouw favoriete Sale A Bration product?

Klik op de foto hierboven om in de nieuwe Sale A Bration folder 
alle producten en artikelnummers te bekijken.

Dit weekend ga ik weer bestellen. 

Wil jij één van de gratis te verkrijgen Stampin' Up!® producten?
Bestel dan voor min. €60 aan Stampin' Up!® producten en 
maak jouw keuze voor een gratis product uit de Sale A Bration folder.

Let op: een klein aantal producten zijn alleen te kiezen bij een bestelling van €120. 
Dit is nieuw dit jaar!

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.
Verzending bij bestellingen vanaf €60 = gratis.

Tot Stempels!



Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: