"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - Super mooi nieuw design papier!

Pagina's

19 februari 2018

Makkelijke Maandag - Super mooi nieuw design papier!


Hallo allemaal,

Het is weer tijd om de week vol frisse moed te starten. Ik heb er zin in, jullie ook?
Ik ben namelijk helemaal enthousiast over het SUper mooie nieuwe design papier wat je nu gratis bij je bestelling (v.a. €60)  kunt uitkiezen.

Afgelopen week liet ik jullie al een paar leuke creaties met dit Springtime Foils design papier zien en vandaag heb ik nog een snel kaartje gemaakt van een restje.

Ik heb namelijk nog meer in petto met dit leuke papier, maar dat komt van de week voorbij, want hierbij heb ik wat filmpjes gemaakt, die ik nog moet bewerken.

Wat mij betreft is dit papier met stip de nummer 1 Must Have uit de Sale A Bration folder van dit jaar. Misschien heb je het gemist, maar er zijn een aantal nieuwe producten toegevoegd aan de Sale A Bration folder. Je kunt nu dus uit nog meer leuke gratis Stampin' Up!® producten kiezen bij een bestelling van €60. Voor iedere €60 die je bij Stampin' Up!® bestelt mag je één mooi product uit deze Sale A Bration folder uitzoeken.

Wil je eens kijken wat er nog meer in de Sale A Bration folder staat en gratis uit te zoeken valt? Klik dan {hier}.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Het Springtime Foils Specialty design papier heeft mooie patronen in goud rosé, zilver en een touch of gold. Een klein beetje bling, maar zooo leuk!

Voor de Makkelijke Maandag heb ik er een eenvoudig kaartje mee gemaakt, maar door het papier is het een elegante creatie geworden.

Nu ben ik gek op vlinders en ik gebruik ze eigenlijk al langer helemaal niet, dus hoog tijd om ze weer eens te voorschijn te halen, want ze zijn veel te leuk! Daarbij combineren ze ook erg leuk met het papier.

Tip: Wanneer je de stempelset en de vlinder stansen nog niet hebt en deze bij Stampin' Up!® koopt, dan kun je dit mooie papier er gratis bij uitkiezen. Dan heb je een mooie set producten om een hoop leuke creaties mee te maken. Meer leuks met deze combinatie volgt nog op mijn blog binnenkort.


Bij TGIF challenges is de uitdaging deze week om met Sale A Bration producten iets leuks te maken. Graag doe ik weer een keertje mee met deze kaart. Meer ideetjes met Sale A Bration producten kun je op hun blog bekijken. Je kunt ook zelf mee doen met de uitdaging als je al Sale A Bration producten in huis hebt. Om naar het blog van TGIF challenges te gaan klik je {HIER}.

En dan is het nu de hoogste tijd om aan de slag te gaan en de dag op te starten.
Met een beetje bling en een vlindertje kan het toch niet anders, dan dat het een mooie dag wordt.

Ik wens je een hele fijne maandag.
Maak er een mooie start van deze week van!

Meer Makkelijke Maandag inspiratie nodig? 
Kijk dan even gezellig bij mijn teamgenootjes:
Tot Stempels!


Voor bovenstaande kaart heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.
Verzending bij bestellingen vanaf €60 = gratis.

Tot en met 31 maart a.s. mag je bij een bestelling van €60 
een gratis Stampin' Up! product uitzoeken


2 opmerkingen:

Miriam zei

Mooie kaart, Caro!
Het papier is inderdaad prachtig...

Monique zei

echt een bjoetie deze kaart, zo zie je maar, je hebt echt niet veel nodig voor een prachtige kaart!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: