"/""" Caro's Kaartjes: Hoe gebruik je het Gift Bag Punch Board?

Pagina's

21 februari 2018

Hoe gebruik je het Gift Bag Punch Board?


www.carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Het Gift Bag Punch Board is een heel handig gereedschapje om leuke verpakkingen mee te maken.
Of je nu zeepjes maakt, sierraden verkoopt of graag zelf je cadeautjes leuk en exclusief inpakt, het Gift Bag Punch Board kan jou helpen om een leuk exclusief doosjes of tasje om jouw zeepje, sierraad, cadeautje te maken, waardoor het nog leuker is om te verkopen of weg te geven.

Met het Gift Bag Punch Board kun je verpakkingen maken in diverse vormen en in verschillende maten.

In de onderstaande video leg ik je graag uit hoe het Gift Bag Punch Board precies werkt en hoe je bovenstaande verpakking kunt maken:




In de video zag je ook deze verpakking voorbij komen gemaakt van 12 x 12 inch (30,5 x 30,5 cm) design papier. In principe werkt dit hetzelfde als wat je in de video hebt gezien, alleen moet je uitkijken, dat je de rillijnen niet zover doortrekt, dat je van je bord afvliegt. Het papier is veel langer dan je punch board, dus daar moet je wel rekening mee houden.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Het is erg leuk om te experimenteren met de maatjes waarin je verpakkingen kunt maken.
Je kunt de hoogte namelijk zelf bepalen. Doordat het Punch Board werkt met 3 verschillende breedte maten is er veel diversiteit mogelijk. Hieronder zie je 3 varianten in de breedtemaaten S, M en L.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Je kunt ook heel bijzondere vormen maken met dit Punch Board. Zo heb ik onlangs een ander filmpje gemaakt, waarin ik uitleg hoe je een verpakking met een stervormige bovenkant en een diamantvormige onderkant kunt maken.

Wil je deze video ook bekijken? Klik dan {HIER}.

Zelf werk ik graag met het Gift Bag Punch Board en ik hoop dat jij het ook uit gaat proberen.
Het is een super leuke manier om snel een mooie verpakking te maken voor een klein cadeautje of lekker chocolaatjes of iets anders leuks.

Heb je het Gift Bag Punch Board nog niet en ben je enthousiast geworden? Je kunt hem bestellen!
Mail dan even naar carooskaartjes@hotmail.nl, dan help ik je graag!

Nog een leuke suggestie:
Koop je de Gift Bag Punch Board + de vlinderstansen + een rol tape OF een rol lint, dan kun je het mooie Springtime Foils design papier gratis uitzoeken en kun je deze doosjes zelf ook maken!

Heb je het Gift Bag Punch Board al? Dan is het volgende misschien een optie:
Koop je de vlinderstansen en de stempelset Feesttaart, ook dan kun je het prachtige Springtime Foils gratis bij je bestelling ontvangen.

Het Springtime Foils Design papier is namelijk gratis verkrijgbaar bij een bestelling vanaf €60. 

Voor beide opties geldt, dat wanneer je ze via de mail bestelt,  je geen verzendkosten hoeft te betalen.
Dat is toch weer leuk meegenomen!

Ik ga nu heerlijk aan de slag met de voorbereidingen voor aankomend weekend.
Dan is het Creative Stampin' Weekend in Hoogeloon, wat ik samen met Sandra, Daniëlle en Hilde mag verzorgen voor een aantal hele enthousiaste dames. Ik kan niet wachten tot het zover is. Ik heb er zoveel zin in!

Een hele fijne woensdag gewenst!

Tot Stempels!



Voor bovenstaande doosjes heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen
om de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.
Verzending bij bestellingen vanaf €60 = gratis.

Tot en met 31 maart a.s. mag je bij een bestelling van €60 
een gratis Stampin' Up! product uitzoeken

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: