"/""" Caro's Kaartjes: Ik wilde je even laten weten dat ik aan je denk...

Pagina's

17 januari 2018

Ik wilde je even laten weten dat ik aan je denk...


www.carooskaartjes.blogspot.com

Soms zijn er van die dagen, dat je een kaartje nodig hebt voor minder leuke aangelegenheden.
Meestal heb ik dan niets "op voorraad", want dit zijn niet de meest leuke kaarten om te maken.
Daarom leek het me wel handig om een setje te maken met een paar van deze kaartjes.

Hiervoor heb ik de nieuwe Narrow Notecards and envelopes gecombineerd met 2 envelopjes van de gewone Notecards and envelopes.
De Narrow Notecards passen hier samen met de bijpasssende envelop namelijk mooi in! Dat kwam mooi uit, want ik had een aantal lege envelopjes liggen, van kaartjes die de mist in gingen. 

www.carooskaartjes.blogspot.com

Om het mapje te maken heb ik 2 enveloppen van de gewone notecards in elkaar geschoven door de flap van Envelop 2 in Envelop 1 te schuiven. Daarna heb ik de flap van Envelop 1 vastgeplakt aan de achterkant van Envelop 2. Zo ontstaat er een mapje waarin je aan beide kanten een kaartje kunt stoppen.

Het mapje kun je sluiten door een lintje gebruiken. In dit geval was ik op zoek naar een bijpassende kleur lint, maar dat kon ik 1-2-3 niet vinden in mijn lintenvoorraad. Oepsie!

Maar geen nood, want ik heb het mooie witte organza lint met een Stampin' Blend alchohol marker blauw gekleurd. Je kunt ook lint met Stampin' Blends kleuren, hoe cool is dat dan?!
Dezelfde kleur blauw heb ik ook op de kaartjes gebruikt en zo past het altijd.

www.carooskaartjes.blogspot.com

De Narrow Notecards zijn echt ideaal om even snel een kaartje te maken. Je kunt ze gewoon versturen, bij een cadeautje voegen of zelfs bij een bloemetje gebruiken. Maar in dit geval gaan ze bij mij in het mapje, zodat ik straks niet weer misgrijp. En als het mapje leeg is, dan maak ik gewoon weer snel een paar nieuwe kaartjes.

Dit is ook een leuk idee om aan iemand cadeau te geven. Misschien zou ik in dat geval iets opbeurendere teksten gebruiken, alhoewel deze tekst ook heel lief is en voor meerdere aangelegenheden te gebruiken is.


Ik heb de smaak helemaal te pakken met deze stempelset met bijpassende stansen en ben er zeker nog niet mee uitgespeeld.  Ik ben er helemaal weg van. Deze set is, nu wat je zegt, zo'n collectors items set. Eentje die je eigenlijk in je kast 'moet' hebben staan, want hij kan altijd!

Tot Stempels!



Product List




1 opmerking:

Miriam zei

Schattig setje zo in het bijpassende mapje, Caroline!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: