"/""" Caro's Kaartjes: You're priceless

Pagina's

24 november 2017

You're priceless


Op 11 november jl. organiseerde Stampin' Up! weer een bijeenkomst voor alle Stampin' Up! demonstratrices. Deze bijeenkomst heet On Stage. Dit is een dag vol met informatie, inspiratie en gezellig bijkletsen met elkaar. 

Op On Stage wordt bekend gemaakt wie het dit jaar heel goed gedaan hebben. En ik kan jullie vertellen, dat ik echt SUper trots ben op mijn team, De Creatieve Harten.
Maar liefst 6 Creatieve Harten staan in de top 25 van Stampin' Up! WOW! 

Wie had dat kunnen bedenken toen ik 5 jaar geleden begon. Ons enthousiasme is omgezet in mooie resultaten. Wat een kers op de taart!

Tijdens On Stage wordt de nieuwe Stampin' Up! catalogus gepresenteerd en krijgen we alvast een voorproefje door mooie inspiratieborden, presentaties met de nieuwe producten en we mogen ook alvast zelf even een aantal producten vasthouden met de make and takes.

Helaas kan ik de nieuwe catalogus nog niet laten zien, maar ik zal proberen om snel wat leuke voorbeelden te maken met nieuwe producten, die vanaf januari a.s. verkrijgbaar zijn.


Daniëlle en Christina van ons team zijn druk bezig geweest om mooie voorbeelden voor ons te maken en surprise surprise Angelique mocht een presentatie geven met de leukste (vind ik) serie uit de nieuwe catalogus. Het was allemaal SUper gaaf!


Het leukste van deze dagen vind ik altijd het weerzien van collega's en mijn teamgenootjes. Deze keer gingen er weer een heleboel teamgenootjes mee naar On Stage. Wat een feestje!

Bij een feestje hoort natuurlijk ook een aardigheidje...


Voor alle teamleden, die mee waren heb ik een Tony Chocolonely chocoladeletter ingepakt in een leuk doosje. Ik heb de kleuren van Tony Chocolonely ook in de verpakking gebruikt, waardoor het echt een feestelijk geheel kreeg. De Sint was er vroeg bij dit jaar. 

Het is natuurlijk geweldig om te zien dat ons team zo enthousiast is en dat mag dan ook beloond worden met een aardigheidje.


Voor de teamleden die direct bij mij zijn ingeschreven had ik nog een extra verrassing. Hen wilde ik nog even extra in het zonnetje zetten zo aan het einde van het jaar. Ook degene die niet mee waren naar On Stage en die we gemist hebben, hebben dit leuke zakje met bijbehorende kaart ontvangen.


Ondanks dat ik geen swaps (ruilkaarten) had gemaakt, ben ik toch heel erg verwend. Heel veel leuke kaartjes en cadeautjes heb ik mogen ontvangen. Wat een boel lieve mensen zijn er toch demonstratrice bij Stampin' Up!


In één van de cadeautjes zat dit mini boekje. Hoe leuk! 
En ik kan je vertellen, dat wat erin staat nog redelijk goed klopt ook. Grappig!

Al met al heb ik weer genoten van een SUper leuke dag met mijn teamgenootjes en Stampin' Up! collega's. Een dag vol verrassingen.

Dank je wel Stampin' Up! voor het organiseren van deze bijeenkomsten. Er komt iedere keer toch weer heel wat bij kijken.

Wil jij volgend jaar ook bij zo'n gezellige bijeenkomst aanwezig zijn? Dat kan!
Kom gezellig bij de club en schrijf je in als Stampin' Up! demonstratrice.
Nee, je hoeft niet persé workshops te geven als je dat niet wilt!
Wil je meer informatie? Stuur me gerust een mailtje; carooskaartjes@hotmail.nl
Ik help je graag!

Dit weekend ben ik druk met de Scrapworkshop, die ik samen met Leoni en Monique heb georganiseerd.

Ik wens jullie ook een heel fijn en creatief weekend toe.

Tot Stempels!




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: