"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Love Today Planner Kit

Pagina's

22 november 2017

Stampin' Up!® Love Today Planner Kit





Helaas loop ik wat achter met bloggen, doordat ik vorige week geveld was door een buikgriepje.
Maar vandaag pak ik de draad graag weer verder op.

Samen met Daniëlle, Sandra en Anne-Marie zet ik de Love Today Planner in het zonnetje!
Je vindt deze planner in de Stampin' Up! jaarcatalogus op pag. 12 en 13. 
Er wordt al snel over dit leuke product heen gekeken en dat is echt zonde!
Want hij is echt heel erg leuk.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Je kunt deze planner gebruiken als agenda, dagboek, (Art) journal of maak er een jaar herinneringenboek van. Je kunt ervan maken wat je wilt! En dat is nu precies het leuke eraan.

Met deze planner kun je op ieder door jouw gewenst moment beginnen, omdat de data nog niet ingevuld staan. Je kunt hem dus helemaal naar jouw wensen invullen.


Er zitten geweldig leuke accessoires bij, zoals post-it blokjes, een stevig tabblad, leuke pocket zakjes, transparante vellen met fotovakjes en 6 vellen met leuke stickertjes om je planner nog gezelliger te maken.

Verder is er ook een navulling verkrijgbaar, zodat je hem gewoon door kunt blijven gebruiken.

In deze video laat ik je graag zien wat er precies allemaal bij deze planner zit. Daarnaast laat ik je zien hoe je handig de bladzijden op volgorde in kunt voegen. Ik laat je mijn voorlopig resultaat zien en ik geef nog wat tips om van je planner een herinneringenboekje te maken.




Tip: vraag deze planner voor de kerst en je begint het nieuwe jaar helemaal in stijl! 

Heb je interesse in de planner en wil je een eigen exemplaar bestellen?
Stuur me gerust een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl.
Ik help je graag!

Tot slot adviseer ik je om ook even een kijkje te nemen bij Daniëlle
Zij laat je graag zien hoe je de maanden en weken gezellig inricht.

Hop daarna ook even bij Sandra langs. 
Zij heeft tips om meer te doen met je planner met foto's.

En tot slot heeft Anne-Marie nog een leuk tabblad gemaakt om in je planner te gebruiken.

Nog even alle leuke planner linkjes op een rijtje:
1. Caro {Dit ben ik}


Tot Stempels!






2 opmerkingen:

Anne-Marie zei

Leuke en handige tips daar kan ik zeker wat mee. Dankjewel!

Petra Hesseling zei

Heeeeeel gaaf en nuttig, heb mijn p,ander meteen uitgepakt die al maanden lag te wachten.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: