"/""" Caro's Kaartjes: Hearts come home kerstschilderijtje

Pagina's

10 november 2017

Hearts come home kerstschilderijtje


Vandaag in the Spotlight een kerst home deco projectje.

Dit leuke kerstschilderijtje heb ik op Pinterest gespot en wilde ik graag zelf ook maken in kleuren die bij ons interieur passen.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Dus gingen we vorige de week hop hop hop naar Ikea...niet te doen op zaterdag! Maar dat was ik even vergeten, want ik wilde persé deze lijst en de grote Ribba lijst halen. We zouden even snel heen en weer gaan....NOT! hahaha 

Ze hebben bij Ikea bedacht om de rij anders te maken. Op zich is het idee goed, alleen moeten ze nog even bij de Efteling gaan kijken hoe je dan zo'n efteling slingertje maakt. Nu stonden we aardig wortel te schieten in de rij.

Maar goed, helemaal blij als een ei met mijn schilderijtjes natuurlijk.

Met het grote Ribba frame heb ik een Adventskalender gemaakt. Deze heb je afgelopen woensdag al {hier} op mijn blog kunnen bewonderen.

En daarna ben ik meteen door gegaan met dit leuke kerstlijstje...

www.carooskaartjes.blogspot.com

Het leuke is,  dat je 's avonds de lampjes in het kerstdorp aan kunt doen. Dat staat zo gezellig!
Een heerlijk project zo voor de donkere dagen voor kerst. Dit geeft weer een lichtpuntje.

Dit schilderijtje zag ik op het blog van één van mijn Duitse collega Julia van Fantastisch Kreativ.
Julia legt op haar blog graag uit hoe je dit leuke schilderijtje kunt maken, voor wie daar interesse in heeft. Het blog is in het Duits, maar je kunt het op zich wel volgen met de plaatjes. En anders kun je altijd de vertaalbutton gebruiken.

Dit weekend ben ik onder de pannen bij een Stampin' Up! bijeenkomst in de Jaarbeurs in Utrecht.
Ik kan niet wachten om de andere Stampin' Up! demonstratrices weer te zien.
We krijgen alvast een voorproefje te zien, van wat er gaat komen in de nieuwe lente/zomer catalogus.
Nog nauwelijks te geloven op dit moment, aangezien ik helemaal in de decembermaand sferen zit.

Vanavond begint het feest al en morgen mogen we nog een hele dag heel veel nieuwe inspiratie opdoen en alvast even snuffelen aan al het nieuws dat nog komen gaat. Ik heb er zin in!

Dus nu snel mijn tas inpakken en op naar Utrecht...

Ik wens jou ook een heel fijn weekend!

Vergeet niet dat je dit weekend mee kunt doen aan de verzamelbestelling mocht je mee willen bestellen. Aangezien ik tot en met zaterdagavond bij de Stampin' Up! bijeenkomst ben, zal ik iedereen die me een mailtje heeft gestuurd zondag terug mailen.





Voor bovenstaand kerstschilderijtje heb ik de volgende
Stampin' Up!® producten gebruikt:







3 opmerkingen:

Gerda zei

Ohhh..deze is echt gaaf! Ik ben dol op dingen met lichtjes. Echt gezellig.

Cornelie zei

Vet mooi!!

Gerda zei

Ik ben nu met dit lijstje bezig. Maar krijg het idee dat alles te dik word. Hoe heb jij dit gedaan? Ik heb tussen elke rijtje huizen een stukje karton aan de zijkant.

Groetjes Gerda

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: