"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Blends

Pagina's

18 oktober 2017

Stampin' Blends



Vanaf 1 november a.s. heeft Stampin' Up! een nieuw product in het assortiment. 
Namelijk de Stampin' Blends.

Stampin' Blends zijn speciale stiften om heel mooi mee te kunnen kleuren. 
Deze stiften zijn op alcohol basis en hierdoor vloeit de inkt heel mooi uit op het papier en krijg je niet van die strepen, die je met normale stiften weleens hebt.

De Stampin' Blends zijn per 1 november a.s. afzonderlijk verkrijgbaar, in duo pak. Bovendien is er voor iedereen, die net als ik meteen alle kleurtjes wil hebben, is er ook een all in one pakket.
Naast de kleuren die in het assortiment zijn opgenomen is er ook een color lifter apart verkrijgbaar, waarmee je foutjes kunt herstellen en de kleur een highlight kunt geven.
Ook is er een aparte bronzer en ivory marker verkrijgbaar om huidskleuren mee te kunnen maken.

www.carooskaartjes.blogspot.com


Als demonstratrice kon ik deze Stampin' Blends afgelopen maand al bestellen. Dat heb ik dan ook meteen gedaan, zodat ik ze uit kon testen voor jullie. Ik kan je vertellen, dat ik echt enthousiast ben!

Ik heb een filmpje gemaakt, waarin ik je laat zien hoe ik de bloem kleur op de foto van hierboven. Hierin vertel ik over de Stampin' Blends en geef ik je tips voor het gebruik van deze super gave stiften. Veel kijk plezier!


Zoals je misschien in het filmpje hebt gezien, ben ik vorige week echt goed aan het testen geweest met deze stiften en heb ik de bloem uit de stempelset Birthday Blooms in diverse kleurcombinaties gekleurd. Hieronder zie je nog een paar resultaten en zie je ook hoe de kaartjes uiteindelijk zijn geworden. Met behulp van 2 stukjes washi tape, een gestempeld tekstje, een een geponst randje en een paar mooie plakstenen wordt het een nog leuker kaartje. Alhoewel alleen een tekst ook al prachtig is als je van clean en simple houdt.

www.blogger.com

www.blogger.com


Met de Stampin' Blends is het echt een feestje om in te kleuren. Een aanrader voor iedereen die van kleuren houdt.

Tot Stempels!







3 opmerkingen:

D. Bennenk zei

Prachtige kaartjes, Caro! Ik ga morgen eindelijk na het klussen en verhuizen weer eens heerlijk aan de fröbel!

Anne-Marie zei

Super leuk te zien, kan niet wachten tot 1 november!! Enige kaartjes xx

Gerda zei

Prachtig zeg. Ik kan dit soort dingen helemaal niet. Ik ben echt slecht in kleuren. Maar wie weet ga ik er eens wat aanschaffen. Bij jou is het in ieder geval heel goed gelukt.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: