"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday - Painted Harvest bundle

Pagina's

20 augustus 2017

Scrap Sunday - Painted Harvest bundle


Het is alweer de allerlaatste dag van de vakantie. Tsjonge dat is toch voorbij gevlogen zeg!
Het zal morgen wel tegenvallen om weer in het gewone gareel te raken ben ik bang. Maar we zullen zien...

Tot die tijd genieten we nog even en kan ik nog even heerlijk stempelen en iets leuks maken.
Ik kan maar niet genoeg krijgen van de Painted Harvest stempelset. Tsjonge, en dan te bedenken dat ik ze bijna niet eens had gekocht! Ik ben echt blij dat ik het wel heb gedaan, want met deze stempels is het heel makkelijk om een mooi kaartje te maken voor moeilijke gelegenheden. 


De Painted Harvest stempels in combinatie met de Nederlandse teksten uit de set Recht uit het Hart zijn voor mij een winnende combinatie. Nadat ik klaar was met het kaartje dat gisteren op mijn blog stond, heb ik deze variatie nog gemaakt. Ook weer een Clean and Simple kaartje. Hiermee komen de stempels heel mooi tot zijn recht vind ik, want de bloem is al mooi van zichzelf.

Dit kaartje zat zo snel in elkaar, dat ik besloot om er een serie van 4 van te maken. Hieronder zie je de andere exemplaren. 




Door met de teksten te variĆ«ren kun je kaartjes maken voor diverse gelegenheden. 

Ik wens je nog een hele fijne zondag en hoop dat je iets leuks gaat doen.

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up! producten voor bovenstaande creaties:

Deze producten staan in de Stampin' Up!® jaarcatalogus 2017-2018  
en zijn in ieder geval verkrijgbaar t/m 31 mei 2018

Bestellen kan via: carooskaartjes@hotmail.nl

1 opmerking:

Monique zei

Kei mooie kaartjes Caro! Heb me ook meteen geabonneerd op je YouTube kanaal. Je doet dat SUper goed! Met afmeting van papier en duidelijke tutorial. Ben Grote fan! Groot uurtjes

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: