"/""" Caro's Kaartjes: In the Spotlight - Painted Harvest bundle

Pagina's

18 augustus 2017

In the Spotlight - Painted Harvest bundle



www.carooskaartjes.blogspot.com

Vandaag is de laatste dag van de vakantie hier. Dat is weer voorbij gevlogen! Maandag gaan we weer terug naar de dagelijkse regelmaat en dat is ergens toch ook wel weer fijn. Maar nu genieten we nog even van de laatste vrije uurtjes. En dat doe ik graag met een bloemetje voor jou, want de Painted Harvest stempelset staat nog steeds 'In the Spotlight'. Ik word toch zo vrolijk van deze zonnebloemen. Jij ook?

Op de kaart hierboven heb ik een frame gemaakt met de Stitched Shapes stansen in combinatie met de Layering square stansen. De achtergrond heb ik geƫmbosst met de embossing folder Petal Burst. Die vind ik zo leuk als achtergrond bij bloemen.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Bij dit kaartje heb ik dezelfde geƫmbosste achtergrond gebruikt, alleen dit keer zonder frame. Hiervoor in de plaats heb ik een jute lint gebruikt, zo heeft de kaart wat meer body.

Op beide kaartjes heb bladeren achter de bloem gebruikt. Deze heb ik gestempeld met de stempels uit de Painted Harvest stempelset en uitgeponst met de bijpassende blad pons (leaf punch). Dat gaat oh zo makkelijk. De bloem heb ik wel even handmatig uitgeknipt. Even lekker knippen vind ik altijd heerlijk relaxend. De meningen over het uitknippen van afbeeldingen zijn aan mijn workshop tafel altijd een beetje verdeeld. De een vindt het geweldig om te doen en de ander baalt dat er geen stans is. Wat vind jij van 'fussy cutting' zoals het op z'n Engels zo mooi heet? 

In ieder geval is deze bloem prima uit te knippen voor weer net een ander resultaat!

Morgen laat ik je deze leuke bloem in een ander kleurtje zien. Eigenlijk vind ik 'm dan stiekem nog leuker en ik hoop jij ook. Kom je dan weer even buurten op mijn blog?



Deze bundle met producten is vanaf 1 september a.s. verkrijgbaar. Maar er zijn nog genoeg andere producten die nu al verkrijgbaar zijn en daarom doe ik de 26ste weer een verzamelbestelling voor iedereen die weer iets van het verlanglijstje wil af kunnen strepen. Vergeet ook niet om je Bonus Days code in te wisselen als je die nog hebt! Wil jij 26 augustus a.s. mee bestellen? Stuur dan jouw bestelling voor 25 augustus 19.00 uur jouw bestelling door naar carooskaartjes@hotmail.nl

Heb je nog niet genoeg van de Painted Harvest bundle en wil je nog wel een voorbeeld zien? Klik dan {hier} om een kijkje te nemen bij mijn collega Danielle, die ook een erg leuke kaart heeft gemaakt.

Ik wens je een fijne vrijdag en alvast een fijn weekend.

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up! producten voor bovenstaande creaties:

Deze producten staan in de Stampin' Up!® jaarcatalogus 2017-2018  
en zijn in ieder geval verkrijgbaar t/m 31 mei 2018

Bestellen kan via: carooskaartjes@hotmail.nl

1 opmerking:

Ankie vd Polder zei

Wat een leuke kaartjes. Had op Pinterest ook al wat van deze set voorbij zien komen en ik was meteen verkocht. Die staat dus al op mijn verlanglijstje. Groetjes, Ankie

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: